  • Data: 2012-04-13 18:10:55
    Temat: Re: Wielowpust/wielowypust
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Jeszcze mozna sie pobawic i sprobowac odlac :-)

    :-) Tez bym sie w to pobawil, niekoniecznie do odlania akurat tego
    detalu, ale tak dla zabawy. Taka metoda wosku traconego mozna fajne
    rzeczy wyczarowac.
    Pytalem o ten wielowpust poprostu z ciekawosci jak sie takie rzeczy
    robi. Chetnie bym poszedl na kurs, albo na praktyki do jakiegos dobrego
    fachowca od obrobki metali. Jest od cholery rzeczy, ktore chcialbym
    wiedziec, a pytanie o wszystko wojka Googla to nie to. To tak jak z
    nauka plywania, ksiazke mam, ale nawet po jej nauczeniu sie na pamiec
    nie polecalbym sprawdzac nowo nabytej wiedzy w praktyce na srodku
    jeziora;-) Poprostu trzeba stanac przy maszynie, cos porobic i sluchac
    starszego.
    Do przekladni mam juz ramie na wielowypuscie, zrobie na nim sprzeglo,
    problem rozwiazany, ciekawosc w tej kwestii zaspokojona, dzieki Wam
    wszystkim za podzielenie sie wiedza:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa