  • Data: 2012-04-14 03:06:21
    Temat: Re: Wielowpust/wielowypust
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Ale ty chcesz wiedziec jak to sie robi, czy nauczyc sie to robic ?

    Luf robic nie bede (mam nadzieje), poprostu nie moglem sobie wyobrazic
    wywiercenia prostej malosrednicowej dziury o glebokosci kilkudziesieciu
    cm i to z taka precyzja, ze mozna trafic w cel z 2 km.
    Natomiast ogolnie obrobka metali mnie bawi, po sukcesie frezarki CNC po
    glowie mi chodzi zrobienie tokarko-frezarki. O ile frezarke gotowa
    przerabialem na CNC, to teraz od poczatku wszystko bym projektowal pod
    silniki krokowe. No ale to odlegly projekt, wczesniej bym sie musial
    duuuzo nauczyc, np jak mechanicznie realizuje sie gwintowanie, jakich
    nozy sie uzywa, czemu do napedow stosuje sie gwint trapezowy, a nie
    zwykly, kiedy i jakie metale trzeba chlodzic przy obrobce i cala masa
    innych rzeczy, ktore starej daty fachman ma w malym palcu, a dla mnie to
    niezbadana planeta.
    Dzieki za sznurki do jutuba, z blyskiem w oku ogladam tez inne filmiki w
    temacie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa