    Date: Wed, 04 Dec 2013 17:38:49 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    <l7k399$2le$2@node2.news.atman.pl> <l7lh93$n3a$1@mx1.internetia.pl>
    <l7mm4n$u9m$1@node1.news.atman.pl> <l7moa9$qk$1@node1.news.atman.pl>
    <l7mpn0$oeq$1@node2.news.atman.pl> <l7mt2s$5tm$1@node1.news.atman.pl>
    <l7n0g5$9bl$2@node1.news.atman.pl> <l7n3ee$d3g$1@node1.news.atman.pl>
    <l7n6ma$gvt$1@node1.news.atman.pl> <l7n7f3$hua$1@node1.news.atman.pl>
    <l7n8or$jcp$1@node1.news.atman.pl> <l7n9po$kh9$1@node1.news.atman.pl>
    <l7naic$9tn$1@node2.news.atman.pl> <l7ncks$nlf$1@node1.news.atman.pl>
    <l7ndot$oso$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2013-12-04 15:21, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 04.12.2013 15:02, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > Ano właśnie. Gdzie duży gabaryt jest z reguły zbędny.

    Skoro tak, to skąd Twoje wtręty o paletach? Nie mogłeś się zabrać
    z nimi z IKEA-i?

    > Nie chce mi się uzasadniać twoich wizji...

    Najpierw swoje uzasadnij :>

    > No beton...

    Prawdę mówili...

    > Kiedy dotrze do ciebie, że ja dobieram narzędzia do
    > koncepcji, a nie odwrotnie.

    Za to wybierasz koncepcję do narzędzi, które nie Twoje i dorabiasz do
    tego chora ideologię.

    > Pomysł był od początku: małe, tanie ,
    > sprawne techniczne, a wygląd dowolny.

    A co kogo obchodzi jaki był Twój pomysł? Ty wypowiadasz się o pomysłach
    innych i wymyślasz różne cuda, by spróbować udowodnić, że ludzie
    eksploatują "duże" samochody by sobie przedłużać, palety z cementem
    wozić itd. Nabijaliśmy się już wcześniej z dorabiania ideologi, bo
    wypierdkiem jeździsz.

    > Duże AGD przywieźli mi gratisowo
    > ze sklepu, większe transporty budowlane także, a mniejsze się spokojnie
    > mieszczą.

    No i? Wiemy, że Ty zakupy wrzucasz na tylną kanapę przez drzwi. Wygodne
    to nie jest, praktyczne też tak sobie, ale to Twój wybór. Czemu inni
    nie mogą tego realizować inaczej?

    > Wystarczający na zakupy bez wyprawy rodzinnej.

    Nie masz Golfa, nie masz rodziny i dorabiasz ideologię. Jak będziesz
    miał jedno i drugie to możesz się do niego pakować, na zdrowie.
    Nikt złego słowa nie powie, póki się nie będziesz czepiał innych,
    że zrobili to samo z Passatem, którym codziennej jeżdżą do pracy,
    parkują w mieście w sporej części wożą powietrze, a pod maską
    np. VR6.

    > Zaprzestań łaskawie projekcji.

    To nie projekcja, to fakty.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Robią to jawnie, więc widać ile kupili i do czego ładują.

    Ja nie o tym...

    > Ty możesz sobie jeździć do biura nawet TIRem, ale ja mam pełne prawo
    > ocenić to jako niemające praktycznego uzasadnienia.

    Skoro nie przyjmujesz argumentów praktycznych i próbujesz obrażać
    ludzi, to jaki ma sens dyskusja?

    > Co tydzień nowe kapcie dla dzieci? Interesujące.

    Średnio interesujące, ale np. zakupy po drodze z dzieckiem(dziećmi) z
    przedszkola/szkoły to raczej coś oczywistego.

    > Primo: już wcześniej się dopytywałem, jak wyglądają te twoje
    > cotygodniowe (lub częstsze) zakupy... co z jakiegoś powodu uznałeś za
    > ściśle tajne ;)

    To moja sprawa jak wyglądają moje zakupy oraz jak często je robię.
    Zresztą ja nie pisałem tylko o zakupach, a np. wygodnej jeździe
    z plecakiem.

    > Ja np. kupuję żywność i środki czystości wracając z
    > roboty i nie potrzebuję do tego asysty. Ubrania to zupełnie inna okazja
    > i z reguły zupełnie inne miejsce. Ale co kto lubi.

    No i co by miało z tego wynikać dla innych?

    > Secundo: jak ktoś już wspomniał częstym rozwiązaniem jest coś małego do
    > dojazdów codziennych, a drugi większy do większych wyjazdów w większym
    > gronie i z większym ładunkiem.

    Są też inne rozwiązania.

    > Nie wspominałeś, że z jakiegoś powodu
    > musisz mieć na całą rodzinę jeden samochód na wszystkie okazje.

    Nic dziwnego, że nie wspominałem, ponieważ Ty nie masz delegacji
    do przesłuchiwania innych, a dodatkowo to kolejny Twój pomysł,
    który próbujesz mi przypisać - nigdzie nie twierdziłem, że mam
    jeden samochód na całą rodziną na wszystkie okazje. Jeszcze gorzej
    - mam/mamy ich więcej, a na przestrzeni czasu tez ich się sporo
    przewinęło.

    > I znowu kłamiesz.

    Jak już pisałem - nie mam w zwyczaju, ale być może byłem optymistą
    w zakresie rozwoju twojej percepcji:>