  • Data: 2013-12-05 09:05:14
    Temat: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2013 23:20, _Michał pisze:

    > Renault Safrane, można było brać progi w zakrętach przy 130km/h
    > a na prostej rekord to 140 km/h :)

    Wiesz, jak są progi to jest to pewna wskazówka, że stówa to jest już
    ostre przegięcie...

    W tamtej miejscowości jadę spokojnie zgodnie z limitem (może ciut
    powyżej) i nie muszę zwalniać. Dużymi zwalniają ciągle. Prawie do zera.
    Dziwne.

    [ciach]

    > Przednionapędóka na śnieg jest nieporównywalnie lepsza,
    > a jak jeszcze jest szpera w standardzie mechaniczna, to już
    > rakieta śnieżna się z tego robi.

    Ano, fajnie się jeździ na zimówkach... albo jeszcze lepiej z łańcuchami
    :) (mówię o głębszym śniegu)

    [ciach]

    > Duże brudne z xenonami i halogenami - jeszcze łatwiej,
    > redukcja do 2 przy 90km/h, i ryk silnika v12 - robi się pusto (serio) :)

    No, to idąc w tym kierunku lepszy były SKOT, który czasem mi się marzy ;)

    [ciach]

    > Szkoda ze auta lat 90'nie mają radarów ;) a "kamery" są używane nie do
    > znaków tylko odczytu jasności i jak lusterka ustawiać.
    >
    > trzeba się przerzucić na na roczniki 2002+ żeby to samo w korku
    > jechało :)

    Generalnie fajnie by było przejść na automatyczne kierowanie ruchem -
    wjeżdżasz do miasta i oddajesz sterowanie automatyce, która wie dokąd
    jedziesz i gdzie jest najbliższe wolne miejsce do parkowania.

    Technicznie możliwe pewnie i dzisiaj, ale koszta... kosmiczne ;)