  • Data: 2013-12-04 13:20:26
    Temat: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2013 12:25, Artur Maśląg pisze:
    \

    > Dostałeś odpowiedź wielokrotnie, a pytanie było inne - (praktycznie)
    > po co komu coś większego niż 4 metrowe wypierdki. Np. po to by było
    > wygodnie i łatwo się pakowało zakupy. Tak, to są kwestie praktyczne.

    Poniekąd, ale obserwując największe zakupy w marketach nie widziałem
    zakupów przekraczających czubatego wózka sklepowego - a to się zmieści
    nawet w PF126p (fakt, na tylnym siedzeniu). Taki Golf to spokojnie na
    dwa wózki starczy ;) i to nawet samym bagażnikiem.

    > "Jeździsz wypierdkiem i dorabiasz ideologię :P " - tak, to jest ten
    > atak personalny i ideologia? Tak, jeździsz wypierdkiem od długości
    > ~3,7m. Są nawet w wersji pickup. Będziesz mógł tym przewieźć swoje
    > wymarzone palety i cement. Chamstwo zmieści się na fotelu kierowcy,
    > w razie czego dorzucisz na fotel pasażera :) Inna sprawa, że twoje

    Ty masz w tym wożeniu chamstwa za kierownicą, jak widać, wielkie
    osobiste doświadczenie.

    > wypowiedzi pokazują emocjonalne podejście do samochodu - zero
    > dystansu i dorabianie ideologii.

    Emocjonalnie? To ty zacząłeś od wypierdków.

    > Dostałeś odpowiedzi bardzo konkretne i rzeczowe.

    I niezbyt zgodne z rzeczywistością - przynajmniej z tego co widzę po
    sobie i innych ludziach przy zakupach "rodzinnych".

    Generalnie duży samochód się przydaje dopiero jeśli ktoś jedzie na
    zakupy jak na rodzinną imprezę - całą rodziną - co jest dla mnie dziwnym
    podejściem do zakupów, ale jeśli tak jeździsz to co się wstydzisz przyznać?

    > Kwestię osobistych upodobań dorzuciłem jako przykład, który nie podlega
    > dyskusji, dopiero po opisie kwestii czysto praktycznych.

    Podlega w tym sensie, że pytanie ogólne było "dlaczego widać mniej
    dużych". Upodobania to jedna z możliwości - kiedyś np. modne były inne
    kolory niż obecnie ;)