eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWielkosc samochodow w EuropieRe: Wielkosc samochodow w Europie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 04 Dec 2013 00:45:02 +0100
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    References: <1wkzas5onqn4t$.1qcz2qvn4qdm4$.dlg@40tude.net>
    <529d4429$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <1025m2v367fxc$.ap5npqnjytct.dlg@40tude.net>
    <l7k399$2le$2@node2.news.atman.pl>
    <s43skssbn7uu$.8splnbqtlzfk$.dlg@40tude.net>
    <l7k4in$8uq$1@node1.news.atman.pl> <17opzv8d67tdd$.dlg@p0li.z.dialoga>
    <529da109$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7k7k8$c6l$1@node1.news.atman.pl>
    <529da826$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7kbku$b11$2@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l7kbku$b11$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 42
    Message-ID: <529e6cff$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-69-64-149.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1386114303 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2143 89.69.64.149:50920
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513171
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-12-03 11:26, Andrzej Lawa wrote:
    > W dniu 03.12.2013 10:45, _Michał pisze:
    >
    >> lepiej = progi znikają
    >> dziury znikają
    >> koleiny znikają
    >
    > Ach, przepraszam, nie wiedziałem że masz pupę delikatną jak prawdziwa
    > księżniczka ;)

    bardziej chodzi o to że można po czymś takim jechać szybciej, nie
    mówię że się trzyma drogi jak by płasko było, ale bywa przepaść
    pomiędzy samochodem gdzie musisz planować ze są tam koleiny i jeszcze
    woda w środku i może jeszcze w jakiś poślizg się wpadnie, albo aua-coś.


    >> to też więcej kg i miejsca na wygłuszenia
    >> kompletnie inne trzymanie się auta w zakrętach itp...
    >
    > Mhm. Mają tendencję do jazdy prosto ;->

    Nie spotkałem się z takim problemem ;)

    jedno z większych moich aut ma tendencje do wywalania tyłu przodem
    do mniej więcej 130km/h na suchym mimo że puste ma 2100kg - troszkę
    za kiepski napęd na tył i software oraz "za dużo" mocy.
    Drugie można było ustawiać bokiem przy dowolnych (testowałem celowo
    do 140km/h) prędkościach przy masie ~1650kg i było 100% sterowne,
    trochę gazu i wychodzisz ze wszystkiego.

    >> i totalnie inna jazda przy większych prędkościach
    >
    > Co się szczególnie przydaje do codziennych okołomiejskich dojazdów do
    > pracy, hmm? ;->

    nie, tam się nie przydaje - ale nie jest tak że małe jest wygodniejsze
    "na korki" ani trochę, jest takie samo tylko się gorzej prowadzi.
    małe jest tylko lepsze do parkowania (jeśli ma wszystkie czujniki
    w standardzie) i niczego więcej.

    Za to w dużym nie wkurza stanie w korku - siedzisz sobie na kanapie
    w ciszy bez przeciągów i słuchasz muzyki :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: