-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 04 Dec 2013 00:45:02 +0100
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.1.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wielkosc samochodow w Europie
References: <1wkzas5onqn4t$.1qcz2qvn4qdm4$.dlg@40tude.net>
<529d4429$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
<1025m2v367fxc$.ap5npqnjytct.dlg@40tude.net>
<l7k399$2le$2@node2.news.atman.pl>
<s43skssbn7uu$.8splnbqtlzfk$.dlg@40tude.net>
<l7k4in$8uq$1@node1.news.atman.pl> <17opzv8d67tdd$.dlg@p0li.z.dialoga>
<529da109$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
<l7k7k8$c6l$1@node1.news.atman.pl>
<529da826$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
<l7kbku$b11$2@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l7kbku$b11$2@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 42
Message-ID: <529e6cff$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-69-64-149.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1386114303 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2143 89.69.64.149:50920
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513171
[ ukryj nagłówki ]On 2013-12-03 11:26, Andrzej Lawa wrote:
> W dniu 03.12.2013 10:45, _Michał pisze:
>
>> lepiej = progi znikają
>> dziury znikają
>> koleiny znikają
>
> Ach, przepraszam, nie wiedziałem że masz pupę delikatną jak prawdziwa
> księżniczka ;)
bardziej chodzi o to że można po czymś takim jechać szybciej, nie
mówię że się trzyma drogi jak by płasko było, ale bywa przepaść
pomiędzy samochodem gdzie musisz planować ze są tam koleiny i jeszcze
woda w środku i może jeszcze w jakiś poślizg się wpadnie, albo aua-coś.
>> to też więcej kg i miejsca na wygłuszenia
>> kompletnie inne trzymanie się auta w zakrętach itp...
>
> Mhm. Mają tendencję do jazdy prosto ;->
Nie spotkałem się z takim problemem ;)
jedno z większych moich aut ma tendencje do wywalania tyłu przodem
do mniej więcej 130km/h na suchym mimo że puste ma 2100kg - troszkę
za kiepski napęd na tył i software oraz "za dużo" mocy.
Drugie można było ustawiać bokiem przy dowolnych (testowałem celowo
do 140km/h) prędkościach przy masie ~1650kg i było 100% sterowne,
trochę gazu i wychodzisz ze wszystkiego.
>> i totalnie inna jazda przy większych prędkościach
>
> Co się szczególnie przydaje do codziennych okołomiejskich dojazdów do
> pracy, hmm? ;->
nie, tam się nie przydaje - ale nie jest tak że małe jest wygodniejsze
"na korki" ani trochę, jest takie samo tylko się gorzej prowadzi.
małe jest tylko lepsze do parkowania (jeśli ma wszystkie czujniki
w standardzie) i niczego więcej.
Za to w dużym nie wkurza stanie w korku - siedzisz sobie na kanapie
w ciszy bez przeciągów i słuchasz muzyki :)
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.13 00:47 k...@g...com
- 04.12.13 00:56 masti
- 04.12.13 01:13 k...@g...com
- 04.12.13 01:44 masti
- 04.12.13 08:28 Andrzej Lawa
- 04.12.13 08:37 Andrzej Lawa
- 04.12.13 08:49 Andrzej Lawa
- 04.12.13 09:06 Andrzej Lawa
- 04.12.13 09:15 Artur Maśląg
- 04.12.13 09:26 Artur Maśląg
- 04.12.13 09:38 Andrzej Lawa
- 04.12.13 09:46 Andrzej Lawa
- 04.12.13 10:07 Salata
- 04.12.13 10:16 Artur Maśląg
- 04.12.13 10:29 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie