  • Data: 2013-12-04 08:49:28
    Temat: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2013 00:45, _Michał pisze:

    > bardziej chodzi o to że można po czymś takim jechać szybciej, nie
    > mówię że się trzyma drogi jak by płasko było, ale bywa przepaść
    > pomiędzy samochodem gdzie musisz planować ze są tam koleiny i jeszcze
    > woda w środku i może jeszcze w jakiś poślizg się wpadnie, albo aua-coś.

    No nie wiem, zawsze jak jadę przez Nową Wieś pod Pruszkowem, to wszyscy
    w tych dużych, wypasionych brykach zwalniają do pełzania przy progach
    zwalniających.

    A progi są dobrze wyprofilowane i można spokojne jechać z równo przez
    całą miejscowość dodając tylko lekko gazu przed progiem.

    > Nie spotkałem się z takim problemem ;)
    >
    > jedno z większych moich aut ma tendencje do wywalania tyłu przodem
    > do mniej więcej 130km/h na suchym mimo że puste ma 2100kg - troszkę
    > za kiepski napęd na tył i software oraz "za dużo" mocy.
    > Drugie można było ustawiać bokiem przy dowolnych (testowałem celowo
    > do 140km/h) prędkościach przy masie ~1650kg i było 100% sterowne,
    > trochę gazu i wychodzisz ze wszystkiego.

    Co kto lubi... Ja z kolei mam prywatną drogę i przez całą poprzednią
    zimę ani razu nie odśnieżałem ;) Tanie zimowe opony na przedzie,
    wielosezonowe z tyłu, dodaję lekko gazu i jazda ;)

    Nie wiem, czy ciężkim, długim tylnonapędowym byłoby równie łatwo ;)

    > nie, tam się nie przydaje - ale nie jest tak że małe jest wygodniejsze
    > "na korki" ani trochę, jest takie samo tylko się gorzej prowadzi.
    > małe jest tylko lepsze do parkowania (jeśli ma wszystkie czujniki
    > w standardzie) i niczego więcej.

    Jak jest jeszcze to coś małego i wyglądającego na rupiecia, to łatwiej
    się wcisnąć :D

    > Za to w dużym nie wkurza stanie w korku - siedzisz sobie na kanapie
    > w ciszy bez przeciągów i słuchasz muzyki :)

    No popatrz, mam to samo... Z tą poprawką, że stanie w korku wkurzałoby
    mnie nawet w kamperze z kierowcą.