-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: robot <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
Date: Thu, 10 May 2018 15:25:39 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <pd1h8q$r0s$1@node2.news.atman.pl>
References: <pcs0v0$ptj$1@node2.news.atman.pl> <HBhIC.47527$jK6.11917@fx13.ams1>
<z1zjngiqgkgu$.144iwkqjzslup.dlg@40tude.net>
<AkpIC.123238$lj.57646@fx05.ams1>
<5af2b894$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
<xbzIC.51033$hf4.32721@fx19.ams1>
<5af2cd36$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
<beAIC.47743$jK6.4018@fx13.ams1>
NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1525958746 27676 82.139.185.195 (10 May 2018 13:25:46
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2018 13:25:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <beAIC.47743$jK6.4018@fx13.ams1>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40889
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-05-09 o 12:40, Marcin Debowski pisze:
> On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:xbzIC.51033$h...@f...ams1...
>> On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
>>>>>> Albo w druga strone: nie jezdza po drogach publicznych, wiec nie
>>>>>> musza
>>>>>> spelniac limitu nacisku 11 ton na os ...
>>>
>>>>> Może nie tyle w drugą co razem, bo jakby nie było ograniczenia
>>>>> nacisku i
>>>>> podłoże dobrze utwardzone, to kółka mogłyby być wąskie i małe.
>>>
>>>> wyczytalem, ze pompuje sie te opony do 100-150psi, czyli 7-11 atm.
>>>> To zdaje sie wiecej niz tiry, wiec i nacisk na podloze wiekszy.
>>
>>> No a na jaką powierzchnię się to rozkłada?
>>
>> Cisnienie powietrza w oponie odpowiada cisnieniu nacisku na grunt.
>
> Przeciez to nie lateksowy baonik o wysoce elastycznych ściankach, a dość
> sztywna konstrukcja ze wzmocnionymi brzegami. Dodatkowo ciśnienie w
> oponie może być przecież wyższe niż wynika z cięzaru pojazdu.
>
Była już o tym kłótnia na p.m.samochody.
Wbrew pozorom chyba cisnienie powietrza w oponie odpowiada ciśnieniu nacisku na
grunt.
Ale ja pewności nie mam.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A