  • 21. Data: 2011-06-07 21:13:02
    Temat: Re: Wielkie Przejście - Nikon FM2N -> cyfra
    Od: pawik <p...@t...pl>

    At 07 Jun 2011 22:11:02 +0200 Mateusz Ludwin wrote:

    > Zostań przy Nikonie i kup coś z nowymi matrycami, np. D7000. Zmiana na
    inny
    > system nie ma sensu, bo po pierwsze inne systemy są gorsze jakościowo

    Inne, gorsze jakosciowo - ciekawa teoria? Mozesz ja jakos uzasadnic?

    Pawik

  • 22. Data: 2011-06-07 21:36:57
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To interesujące. Masz link do jakiegoś opisu?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Przemek

    Wg ulotki Samsunga to sie nazywa MA9NXK

    np tu
    http://www.crutchfield.com/S-NGO9G8mW9wl/p_305MA9NXK
    /Samsung-MA9NXK.html

    tylko cena taka pffffff.......

    PZDr
    Adam

  • 23. Data: 2011-06-07 21:36:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote in message
    > Rzecze Pszemol:

    > IMHO to jednak bzdura, widać, że nie ma w ogóle parcia do wprowadzania
    > bezlusterkowców w segmencie pro, więc wszystko od klasy mniej więcej
    > D90 w górę będzie miało lustro do końca świata.

    A po co to lustro w cyfrówce? Ustawiasz ostrość na matówce? Naprawdę?

  • 24. Data: 2011-06-07 21:37:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Rzecze Pszemol:

    > Daje.
    >
    > Choćby pewność chwytu.

    Chwytasz aparat za lustro??? :-) A to ciekawe...

  • 25. Data: 2011-06-07 21:38:45
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze pawik:

    > inny
    >
    > Inne, gorsze jakosciowo - ciekawa teoria? Mozesz ja jakos uzasadnic?

    Tak, na przykład za pomocą DXOMark.

  • 26. Data: 2011-06-07 22:14:59
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote in message

    > A po co to lustro w cyfrówce? Ustawiasz ostrość na matówce? Naprawdę?

    A jak się ma szybkość AF-a w bezlusterkowcu do lusterkowców?

    A co do pytania - ja nie ustawiam, robi to AF, ja zaś delektuję się matówką
    o rozdzielczości sporej ilości megapikseli i o dynamice większej niż
    większość matryc. Pozwala mi to na o wiele bardziej komfortową pracę niż w
    przypadku celownika lub wyświetlacza.
    No, ale ja swoją przygodę z fotografią zaczynałem w XX wieku...

  • 27. Data: 2011-06-07 22:21:45
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jun 7, 4:33 pm, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze Pszemol:

    > Daje.
    >
    > Choćby pewność chwytu.

    Chwyt za lustro.

    ----
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 28. Data: 2011-06-07 22:24:39
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

  • 29. Data: 2011-06-07 22:26:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

> [...]
    > będą miały piękne kolory i dynamikę, tylko trudno go gdziekolwiek kupić
    > (oczywiśćie używanego), na allegro jest jedna sztuka w cenie, w której w

    S5 bywaja w B&H w cenie zawsze ponizej 500 dolarow.
    Dla tworcy watku, to znakomite wejscie w cyfre.

    --------

  • 30. Data: 2011-06-07 23:00:18
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Pszemol:

    > A po co to lustro w cyfrówce? Ustawiasz ostrość na matówce? Naprawdę?

    Po nic. A jednak od segmentu "enthusiast" w górę robi się tylko lustra, bo
    widać takie jest zapotrzebowanie rynku. Zawsze będą istnieć profesjonalne
    lustrzanki (bo ludzie mają przyzwyczajenia), a klientela kupująca DSLR dla
    zaawansowanych chce mieć sprzęt możliwie najbliższy pro - dlatego też będzie
    kupować lustra.

    A w ogóle to ktoś mógłby wreszcie wpaść na pomysł, że dalsze rozwijanie
    klocków z gripem nie ma sensu, a aparaty powinny być możliwie zbliżone do
    średnioformatowców, które są 10x lepiej przystosowane do filmowania.