  • 1. Data: 2011-10-31 10:00:57
    Temat: Wielki przetarg na fotoradary
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W pierwszej połowie listopada Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD)
    ogłosi przetarg na zakup 300 nowych fotoradarów finansowany z funduszy
    europejskich w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie ogłoszona bezpośrednio
    po przeprowadzeniu weryfikacji przez Centrum Unijnych Projektów
    Transportowych.
    Zakupione nowoczesne urządzenia, zastępować będą obecnie wykorzystywany,
    archaiczny sprzęt przejęty od Policji. Nowe urządzenia rejestrujące będą
    umożliwiały m.in. ich wykorzystywanie w trybie 24h bez konieczności zmiany
    ustawień oraz będą automatycznie przesyłały zarejestrowane naruszenia
    (zdjęcia) on-line bezpośrednio do centralnego systemu komputerowego w GITD,
    gdzie będzie odbywał się zautomatyzowany proces odczytu tablic
    rejestracyjnych i ustalania właściciela pojazdu. Urządzenia mają zapewnić
    stały nadzór w najbardziej niebezpiecznych miejscach na polskich drogach.

    Dzięki automatyzacji procesów, obsługą działającego od 1 lipca w strukturach
    GITD nowego systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym i
    prowadzeniem postępowań mandatowych zajmuje się obecnie jedynie 70 osób,
    podczas gdy w Policji do tych samych działań dedykowanych było ok. 500
    funkcjonariuszy ruchu drogowego.

  • 2. Data: 2011-10-31 10:18:47
    Temat: Re: Wielki przetarg na fotoradary
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prowadzeniem postępowań mandatowych zajmuje się obecnie jedynie 70 osób,
    > podczas gdy w Policji do tych samych działań dedykowanych było ok. 500

    ... dzięki czemu 430 funkcjonariuszy zadba o nasze bezpieczeństwo w
    patrolach wyposażonych w radary tzw. szuszarki ;]

    pozdr

  • 3. Data: 2011-10-31 10:18:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-31 10:00, T. pisze:
    > W pierwszej połowie listopada Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD)

    Ctrl C + Ctrl + V? Jak już się coś przekleja to należy podać źródło
    http://www.gitd.gov.pl/content/przetarg-na-zakup-300
    -nowych-fotoradarow

  • 4. Data: 2011-10-31 10:42:35
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-31 10:18, marcin pisze:
    > Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ... dzięki czemu 430 funkcjonariuszy zadba o nasze bezpieczeństwo w
    > patrolach wyposażonych w radary tzw. szuszarki ;]

    Od kilku miesięcy to nie policja zajmuje się fotoradarami, tylko ITD.
    Ci sami ludzie, którzy pilnowali, aby ciężarówki nie łamały prawa, na
    przykład jeżdżąc przeładowane.

    Teraz ITD skupia się na fotoradarach, przez co zarzucili inne obowiązki.

  • 5. Data: 2011-10-31 10:43:44
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Ctrl C + Ctrl + V? Jak już się coś przekleja to należy podać źródło
    > http://www.gitd.gov.pl/content/przetarg-na-zakup-300
    -nowych-fotoradarow

    http://motoryzacja.wnp.pl/wielki-przetarg-na-fotorad
    ary,154182_1_0_0.html
    T.

    Mam szukać reszty?

  • 6. Data: 2011-10-31 10:57:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-31 10:43, T. pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]

    Reszty czego? Zrobiłeś kompilację z wielu materiałów wtórnych?

  • 7. Data: 2011-10-31 11:36:55
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-10-31 10:42, Marcin N pisze:
> [...]
    > przykład jeżdżąc przeładowane.
    >
    > Teraz ITD skupia się na fotoradarach, przez co zarzucili inne obowiązki.

    bzdura, centrum nadzoru nad ruchem drogowym, jezeli chodzi o zasoby
    ludzkie powstawalo prawie od zera. za kontrole ciezarowek odpowiadaja
    wojewodzkie inspektoraty transportu drogowego a za fotoradary glowny
    inspektorat transportu drogowego ktory stworzyl w tym celu kilka delegatur.

  • 8. Data: 2011-10-31 11:48:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-31 11:36, mister pisze:

> [...]
    > wojewodzkie inspektoraty transportu drogowego a za fotoradary glowny
    > inspektorat transportu drogowego ktory stworzyl w tym celu kilka delegatur.

    Zgadza się (tak w skrócie). Dzięki temu policja ma 500 osób więcej do
    rzeczy ważniejszych niż prosta (acz upierdliwa i pracochłonna) obsługa
    papierkologii okołomandatowej.

  • 9. Data: 2011-10-31 11:59:03
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    T., Mon, 31 Oct 2011 10:00:57 +0100, pl.misc.samochody:

> [...]
    > gdzie będzie odbywał się zautomatyzowany proces odczytu tablic
    > rejestracyjnych i ustalania właściciela pojazdu.

    Nie minie miesiąc od wdrożenia systemu, a zostanie on shakowany.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 10. Data: 2011-10-31 13:07:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

    ary,154182_1_0_0.html

    > Reszty czego? Zrobiłeś kompilację z wielu materiałów wtórnych?

    Nie robiłem. Po prostu pewnie ten komunikat będzie na wielu portalach,
    obstawiam, że np. na Onecie czy WP... :-)
    T.