  • 11. Data: 2011-10-31 13:23:07
    Temat: Re: Wielki przetarg na fotoradary
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-31 13:07, T. pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Nie robiłem. Po prostu pewnie ten komunikat będzie na wielu portalach,
    > obstawiam, że np. na Onecie czy WP... :-)

    Nie o to chodzi - chodzi o brak podawania źródła takich przeklejanych
    informacji. W wielu miejscach podano źródło (w tym wręcz powołano się
    na "Jak poinformował Alvin Gajadhur, rzecznik GITD"), w części jest
    materiał bez odniesień i bez podania autora takich "rewelacji" - jak
    Twoja wklejka.

  • 12. Data: 2011-10-31 13:27:01
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki automatyzacji procesów, obsługą działającego od 1 lipca w
    > strukturach
    > GITD nowego systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym i
    > prowadzeniem postępowań mandatowych zajmuje się obecnie jedynie 70 osób,
    > podczas gdy w Policji do tych samych działań dedykowanych było ok. 500
    > funkcjonariuszy ruchu drogowego.

    Jaki przetarg trzeba ogłosić aby z sejmu pozbyć się 3/4 matolstwa tam
    zalegającego a z urzędów 90% matolstwa?

    Marek

  • 13. Data: 2011-10-31 13:53:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-31 12:27:01 +0000, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> said:

    > Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jaki przetarg trzeba ogłosić aby z sejmu pozbyć się 3/4 matolstwa tam
    > zalegającego a z urzędów 90% matolstwa?

    Na karabinki automatyczne i transportery opancerzone.
    Plus kilka na szwadrony śmierci - inaczej się da tylko w teorii.

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-10-31 14:24:44
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > na "Jak poinformował Alvin Gajadhur, rzecznik GITD"), w części jest
    > materiał bez odniesień i bez podania autora takich "rewelacji" - jak

    OK, przepraszam, poprawie sie.
    T.

  • 15. Data: 2011-10-31 14:42:37
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Zgadza się (tak w skrócie). Dzięki temu policja ma 500 osób więcej do
    > rzeczy ważniejszych niż prosta (acz upierdliwa i pracochłonna) obsługa
    > papierkologii okołomandatowej.

    Naiwnyś. Dzieki temu Policja ma 500 osób więcej do "pierdzenia w stołki".

    \SK

  • 16. Data: 2011-11-01 16:49:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Na karabinki automatyczne i transportery opancerzone.

    To juz bylo, w tym roku 30 rocznica, ale banda Jaruzelskiego nie
    wykazala sie jakas szczegolna bystroscia, w kazdym razie nie wieksza niz
    wspomniane 3/4 matolstwa w Sejmie i 90% urzednikow.
    Swoja droga nie moge pojac 2 rzeczy:
    1. Nie spotkalem nikogo, kto by chwalil wladze, ale przeciez wladza
    zostala wybrana mniej wiecej demokratycznie, a w kazdym razie wiekszoscia.
    2. 90% ludzi z ktorymi rozmawiam gada jakby cytowali program Nowej
    Prawicy, UPR, po czym ida do wyborow i glosuja na lewactwo. Masochisci?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 17. Data: 2011-11-01 21:20:03
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Swoja droga nie moge pojac 2 rzeczy:

    > 1. Nie spotkalem nikogo, kto by chwalil wladze, ale przeciez wladza
    > zostala wybrana mniej wiecej demokratycznie, a w kazdym razie wiekszoscia.

    Weź nie rób jaj!. Zaledwie 20% uprawnionych do głosowania Polaków oddało
    głos na PO!

    > 2. 90% ludzi z ktorymi rozmawiam gada jakby cytowali program Nowej
    > Prawicy, UPR, po czym ida do wyborow i glosuja na lewactwo. Masochisci?

    Gadać a zrobić to dwie różne rzeczy w Polsce.
    Co tu dużo mówić skoro 3/4 w sejmie to matoły i/lub cwaniaki to
    statystycznie przyjmując 3/4 narodu który chodzi na wybory to matoły i/lub
    cwaniaki.

    Marek