  • Data: 2009-02-04 13:26:30
    Temat: Re: Wielki Brat czuwa. Przynajmniej w UK.
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Ja też, bo wtedy to głównie ładowałem chloran potasu z... nieważne ;)

    A mnie zaprzątały dylematy jak zrobić coś co zakłócałoby sygnał TV lub
    radiowy i to z jak najwięszym zasięgiem.
    Na szczęście marne zaopatrzenie w części przypieczętowało moje zabiegi i nie
    trzeba było do tego interwencji mojego starego z niewątpliwie rychłej i
    przekonującej inspiracji SB ; )))))

    adam