  • 1. Data: 2009-01-29 17:04:57
    Temat: Widzieliscie cenniki nowych motocykli? Ladnie poszaleli...
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
    XT660R 23900
    TDM900 ABS 39900
    XJ600 Diversion - 24900
    Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.

    --
    primuss
    FZ6n

  • 2. Data: 2009-01-29 17:25:51
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900

    kumpel kupił w grudniu Fazera s2 za 24900. Dostał do tego jeszcze troche
    bajerków w tym komplet 3 kufrów ze stelarzem, alarm itd.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2009-01-29 17:57:37
    Od: solo <r...@i...eu>

    primuss pisze:
    > Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
    > XT660R 23900
    > TDM900 ABS 39900
    > XJ600 Diversion - 24900
    > Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.

    A bo kryzys branzy mtocyklowej nie do tyczy i mogą pozwolic sobie na
    odstraszenie klientów cenami.

    Solo R1 + Junak

  • 4. Data: 2009-01-29 18:44:01
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    primuss pisze:
    > Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
    > XT660R 23900
    > TDM900 ABS 39900
    > XJ600 Diversion - 24900
    > Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.
    To moze podrzuce bo ktos moze byc zainteresowany..
    Tylko do jutra zamowienia na V-maxa sa realizowane do cey 80k pln. Od
    lutego bedzie 85kpln:)
    Ogladalem to cudo dzis, nie mam pytan, nie wiem jak to jezdzi ale za sam
    wyglad moge dac sie pociac. Szerokie tylko okrutnie i mimo niskiego
    siodla jakies takie niepelne podparcie mialem. Ale co tam, moge sie z
    tym pogodzic:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 5. Data: 2009-01-29 19:18:29
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    > Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
    > XT660R 23900
    > TDM900 ABS 39900
    > XJ600 Diversion - 24900
    > Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.

    Yamaha WR 250 R kosztowała 20 tys. zł, teraz kosztuje 25 tys. zł... :D heh,
    kto to kupi ? To podwyższka o 1/4 !!! Jeden salon Yamahy w Wawie już się
    zwinął (przy pl. Bankowym), który następny ?

  • 6. Data: 2009-01-29 19:41:08
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "solo"

    > A bo kryzys branzy mtocyklowej nie do tyczy i mogą pozwolic sobie na
    > odstraszenie klientów cenami.

    samochodowej tez nie, ja nie wiem gdzie jest w koncu ten kryzys: w bankach?
    w glowach politykow?

    --
    ania

  • 7. Data: 2009-01-29 20:12:12
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    primuss pisze:
    > Np.

    Ale co marudzisz?!
    Jak ja kupowałem nową buse to musiałem 60kPLN położyć, a w zeszłym roku
    44k kosztowała. Jak taniało to było aci, a teraz jest bebe...?

    Cykle gospodarki kapitalistycznej.

    --

    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2009-01-29 20:23:02
    Od: "Sławek " <s...@g...pl>

    primuss <k...@h...pl.usunto.i.to.te> napisał(a):

    > XJ600 Diversion - 24900
    >
    > --

    Skad to info, przeciez tego modelu nie produkuja juz od 2004r?
    Z tego co wiem to teraz pojawil sie XJ6 Diversion, ktorego z poprzednikiem
    laczy tylko wspolna nazwa a reszta to calkiem inny motocykl!

  • 9. Data: 2009-01-29 22:08:49
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    Użytkownik "solo" napisał
    > A bo kryzys branzy mtocyklowej nie do tyczy i mogą >pozwolic sobie na
    > odstraszenie klientów cenami.

    Mnie osobiscie rzecza ktora najbardziej wqriwla , sa ceny motocykli z
    ubieglego roku ktore zostaly niesprzedane u dilerow .

    Zaporowe ceny modeli 2009 pozwolily podniesc ceny modeli 2008, bo kto o
    zdrowych zmyslach kupil by np: gsxr600 z 2009 za 9999euro +- 43500zl , jesli
    by mial do wyboru identyczny motocykl z 2008 za 32500zl.

    Inny przyklad to b-king z abs-em z 2008 kosztowal 36500zl obecnie ten sam
    motocykl kosztuje juz 46800zl

    Wychodzi na to ze polska dilerka zrobi niezly interes na roczniakch 2008.

    Paradoksalnie moze byc tak ze ten komu zostalo najwiecej motocykli z 2008r
    wyjdzie najjlepiej na tym interesie.

    Czuje cos ze ten rok bedzie przelomowy dla dilerow motocykli.
    .

    Stary cennik jest tu:
    http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=cennik

    a tu znajdziecie nowy:
    http://www.polandposition.pl/

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100

  • 10. Data: 2009-01-29 23:22:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ania pisze:
    > Użytkownik "solo"

    > samochodowej tez nie, ja nie wiem gdzie jest w koncu ten kryzys: w bankach?
    > w glowach politykow?

    W pazernych łapach sk*.*synów z kapitałem: pitolą o "kryzysie" żeby mieć
    pretekst do dojenia pracowników.