  • 31. Data: 2011-07-12 12:56:15
    Temat: Re: Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 14:35, AZ pisze:

    > Ano wlasnie nie wiem jak ta konstrukcja tylnego kola wyglada.
    >
    > http://www.moto-akcesoria.pl/wywazarka-do-kol-statyc
    zna-rothewald,p,26532

    wygląda że tak: http://tinyurl.com/tylne-kolo

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 32. Data: 2011-07-12 12:59:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-12 14:56, Qlfon pisze:

    > wygląda że tak: http://tinyurl.com/tylne-kolo

    Zerknij że pomiędzy stożkami masz jeszcze drugie(białe)i o to się rozchodzi

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 33. Data: 2011-07-12 13:00:29
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 14:59, Monster pisze:

    > Zerknij że pomiędzy stożkami masz jeszcze drugie(białe)i o to się rozchodzi

    No widzę, a to nie jest cześć wyposażenia wyważarki?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 34. Data: 2011-07-12 13:01:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-12, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > No widzę, a to nie jest cześć wyposażenia wyważarki?

    Mojej nie, wiec wychodzi na to ze dupa. Ech te murzynskie konstrukcje
    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2011-07-12 13:02:18
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 15:01, AZ pisze:

    > Mojej nie, wiec wychodzi na to ze dupa. Ech te murzynskie konstrukcje
    > ;-)

    W sensie wyważarka, tak?;) Popytam znajomka co to ma zakład z wyważarką.
    Może ma taki dinks...

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 36. Data: 2011-07-12 13:11:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-12, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > W sensie wyważarka, tak?;) Popytam znajomka co to ma zakład z wyważarką.
    > Może ma taki dinks...

    No tak, moja ma tylko to co jest na zdjeciu i w _normalnym_ kole to
    opiera opiera sie na lozyskach ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2011-07-12 15:35:46
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 11, 9:07 pm, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > Panie i Panowie, wszechnico wiedzy wszelakiej: mam problem: 200-250km na
    > raz i dłonie mi drętwieją jakbym się w oba łokcie kantem stołu walnął.
    [...]

    > tyle ale to jest naprawdę upierdliwe.
    > ma ktoś pomysła co z tym można zrobić?

    Zrób ten sam dystans na Afryce, Harusni lub jakims wiekszym singlu.
    Ponownie polubisz jazde gaciami.
    Ustawienie klamek sprawdz (zla pozycja), przy 120+ wykorzystaj napor
    powietrza do odciazenia rak. Ja uzywam jeszcze Bagstera z tankbagiem
    na ktorym opieram miesien piwny - jest OK.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660, Tiger955

  • 38. Data: 2011-07-12 16:27:28
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Qlfon
    jak strzelę kumulację to będzie 6 w rzędzie;)

    Znaczy wezmniesz Folfo w dizlu???

  • 39. Data: 2011-07-12 18:54:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-12 15:11, AZ pisze:

    > No tak, moja ma tylko to co jest na zdjeciu i w _normalnym_ kole to
    > opiera opiera sie na lozyskach ;-)

    I pasuje tylko do kol z jedna srednica osi. wytoczenie adapterow
    stozkowych pozwala na wywazenie kol z roznymi srednicami osi (te
    mniejsze stozki na fotce). Dodatkowe duze stozki pozwalaja na
    zamocowanie kola z jednostronnego wahacza lub kola samochodowego z duzym
    otworem centrujacym.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 40. Data: 2011-07-12 19:12:10
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 20:54, Kuczu pisze:

> [...]
    > mniejsze stozki na fotce). Dodatkowe duze stozki pozwalaja na
    > zamocowanie kola z jednostronnego wahacza lub kola samochodowego z duzym

    Kuczu, a nie wiesz czy takie coś (te duże stożki) można gdzieś kupić
    czy trzeba robić? A jak trzeba robić to wg jakiegoś wzoru czy jak?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050