  • 21. Data: 2011-07-12 08:26:04
    Temat: Re: Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-12, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > ja poproszę,ale ciężko moje kółko zamontować:-(

    No jak sie ma jakies dziwne konstrukcje to wlasciciel sprzeta sie musi
    o to martwic ;-) W normalnych motocyklach sie odkreca srube, wyciaga
    oske i pozamiatane.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2011-07-12 08:42:31
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 10:23, Monster pisze:

    > ja poproszę,ale ciężko moje kółko zamontować:-(

    a u mnie do zdjęcia 46mm potrzeba:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 23. Data: 2011-07-12 08:43:17
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 10:26, AZ pisze:

    > No jak sie ma jakies dziwne konstrukcje to wlasciciel sprzeta sie musi
    > o to martwic ;-) W normalnych motocyklach sie odkreca srube, wyciaga
    > oske i pozamiatane.

    Kluczyk mam rozumiem przywożę sam? No chyba ze masz takie dziwadło:)
    Odezwę się na priv, może w tym tygodniu dam rade po robocie podlecieć.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 24. Data: 2011-07-12 08:50:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-12, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > Kluczyk mam rozumiem przywożę sam? No chyba ze masz takie dziwadło:)
    > Odezwę się na priv, może w tym tygodniu dam rade po robocie podlecieć.

    Chlopie, ja mam Kawasaki i takich strasznych narzedzi jak klucz 46mm nie
    posiadam :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2011-07-12 10:02:07
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 10:50, AZ pisze:

    > Chlopie, ja mam Kawasaki

    Tak, tak wiem i dlatego tylne koło musisz mieć z dwóch stron wahaczem
    trzymane;)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 26. Data: 2011-07-12 12:18:44
    Temat: Odp: Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup

    > A usługi dla ludności prowadzisz?
    >
    > --

    Jeszcze jedno a propos - jak opony nowe,
    to może właśnie się "ułożyły" ?

    Plus jakieś dziury po drodze, gwałtowne hamowania, itp.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 27. Data: 2011-07-12 12:24:28
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 14:18, J_K_K pisze:

    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jeszcze jedno a propos - jak opony nowe,
    > to może właśnie się "ułożyły" ?

    Fakt, jakaś szansa jest.
    > Plus jakieś dziury po drodze, gwałtowne hamowania, itp.

    A tego to u mnie dostatek.
    Jak jest szansa na przejeżdżę do Wawy to ja chętnie:) Chciałbym jutro bo
    praskie spotkania itp. ale cos mi mówi że żona ma jakies plany do
    których jestem niezbędny:(

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 28. Data: 2011-07-12 12:25:58
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-12 10:42, Qlfon pisze:

    > a u mnie do zdjęcia 46mm potrzeba:)

    Nie w tym problem,chodzi o adapter do zamontowania koła na
    wyważarce,chcąc mieć do wszystkich motocykli wyjdzie niezły zestaw.
    Mam niewyważone koło z tyłu z tego powodu,chłopaki przy zakupie gum po
    prostu nie mogli tego zrobić.
    aha,zaczęły mnie ostatnio swędzieć ręce od kiery,pewnie przez to.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 29. Data: 2011-07-12 12:29:36
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 14:25, Monster pisze:

> [...]
    > prostu nie mogli tego zrobić.
    > aha,zaczęły mnie ostatnio swędzieć ręce od kiery,pewnie przez to.
    A do statycznej też to trzeba? Ja statyczną to tylko kojarzę z tym czego
    ojciec używa do wyważania śmigieł:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 30. Data: 2011-07-12 12:35:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-12, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > A do statycznej też to trzeba? Ja statyczną to tylko kojarzę z tym czego
    > ojciec używa do wyważania śmigieł:)

    Ano wlasnie nie wiem jak ta konstrukcja tylnego kola wyglada.

    http://www.moto-akcesoria.pl/wywazarka-do-kol-statyc
    zna-rothewald,p,26532

    Da sie to umocowac pomiedzy tymi stozkami na osce?

    --
    Artur
    ZZR 1200