  • 1. Data: 2011-07-11 08:41:41
    Temat: Problem F12
    Od: mater13 <mater1311@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam. Nie wiem czy dobry dział ale... . Mam mały problemik, jakieś 2
    miesiące temu przegrzał mi się "cylinder" w malaguti f12 LC. Więc
    wymieniłem wszystko, wał, cylinder polini 70, simmeringi, łożyska, wario,
    sprzęgło, gaźnik itp. SKuter na początku nie wkręcał się prawidłowo na
    obroty, lecz było to spowodowane złym "wsadzeniem" tuleji wariatora.
    SKuterek madnie się wkręcał od początku ale dziś jeźdząc po mieście nagle
    osłab i do 40 ciężko było wogóle dojechać. Jak już przekroczył 40 to do 95
    szedł jak pojebany :D. Wiecie czemu może miec takiego muła na starcie?
    Napęd wyregulowany prawidłowo,gaźnik także ale ostatnio zawiesiła się
    iglica, lecz od tej pory ładnie jedziee tylko muł do 40;/ Licze na jakąś
    pomoc. Pozdrawiam.