  • 11. Data: 2011-07-11 21:11:42
    Temat: Re: Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-11 22:19, AZ pisze:

    > Uchowaj Cie Panie Boze od BMW...

    Jeździłem na paru i mi się podobało. Ale czytałem też tutaj o ich
    jakości:( Ale takie K1600 nawet na weekend to bym przytulił. Jest u Fusa
    w Wawie demo?
    > No chyba ze cos takiego: http://www.youtube.com/watch?v=zQfI6TPbIfg
    Kiedyś mi się to marzyło. teraz pewnie kasę za to trzeba wyłożyć jak za
    nową bumę:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 12. Data: 2011-07-11 21:15:16
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-11 23:03, primuss pisze:
    > Zespolu ciesni kanalu nadgarstka
    Myślałem o tym, ale oprócz jazdy na moto nic takiego nie występuje.
    Kilka la temu miałem problem z drętwiejącymi palcami "małym i serdecznym
    w prawej ręce) ale po zmianie ustawienia fotela w samochodzie (a wtedy
    robiłem po 90-100kkm rocznie) pomogło błyskawicznie.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 13. Data: 2011-07-11 21:16:08
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-11 22:24, J_K_K pisze:

    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Bardzo podobnie miałem niedawno temu w dwuśladzie
    > - normalnie choroba wibracyjna ...
    >
    > Wyważanie kół pomogło połowicznie,
    > wymiana felg - powiedzmy w 95%.

    Kurde, idziemy w koszty:) Koła wyważone jakieś 1300km temu z nowymi
    oponami....

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 14. Data: 2011-07-11 21:25:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-11, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > Kurde, idziemy w koszty:) Koła wyważone jakieś 1300km temu z nowymi
    > oponami....

    Na maszynku czy statycznie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-07-12 05:09:15
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-11 23:25, AZ pisze:

    > Na maszynku czy statycznie?

    Maszynkowo, nie wiem czy ktoś to w moich okolicach robi statycznie.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 16. Data: 2011-07-12 05:51:49
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Uchowaj Cie Panie Boze od BMW...
    nie,nie zmieszczą mu się 3szt w garażu:-)
    > No chyba ze cos takiego: http://www.youtube.com/watch?v=zQfI6TPbIfg
    o,to to tak

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2011-07-12 07:06:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-12, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > Maszynkowo, nie wiem czy ktoś to w moich okolicach robi statycznie.

    To sprobuj moze statycznie, bo slyszalem historie ze po wywazeniu na
    maszynce bylo slabo. Ja mam statyczna wywazarke i tylko tak wywazam i
    jestem mocno zadowolony :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-07-12 07:44:18
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 09:06, AZ pisze:

    > To sprobuj moze statycznie, bo slyszalem historie ze po wywazeniu na
    > maszynce bylo slabo. Ja mam statyczna wywazarke i tylko tak wywazam i
    > jestem mocno zadowolony :-)

    A usługi dla ludności prowadzisz?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 19. Data: 2011-07-12 08:01:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-12, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > A usługi dla ludności prowadzisz?

    Jak bedziesz w Wawie to zapraszam :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-07-12 08:23:44
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-12 10:01, AZ pisze:

    > Jak bedziesz w Wawie to zapraszam :-)

    ja poproszę,ale ciężko moje kółko zamontować:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S