  • 11. Data: 2014-01-22 21:40:38
    Temat: Re: "Wiarygodny" ADAC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 22:11:28 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Żyje ze składek, działalności własnej i reklamowej. Tam są wielkie
    > pieniądze. O partnerach mocno finansowych pisać nawet nie chcę...

    A gazeta tylko z reklam. To komu bardziej wierzyc ?

    > Do tego co zazwyczaj piszesz, czyli "twoim zdaniem" jest stwierdzenie,
    > że masz wątpliwości. To w sumie dość łatwe - nie piszesz konkretnie,
    > więc nawet nie ma się do czego konkretnie odnieść. Jesteś za, a nawet
    > przeciw.

    To jest uczciwe. Pyta ktos o opony, podpowiadam mu ADAC, uprzedzam o
    swoich podejrzeniach, niech sam decyduje.

    > Dokładnie - a za rok możesz spokojnie napisać, że nieprawdą jest,
    > jakobyś twierdził, że były jakieś manipulacje przy testach.

    Nobo nie twierdze. Nie pracuje w ADAC, ani obok, to skad mam wiedziec
    czy byly czy nie. A troche dziwne mi sie wyniki wydaja.

    > Pewnie tak samo jak oszczędność na shellowym FuelSave.

    > Nie wiem.

    To latwe - napisac "nie wiem". A odszukaj wyniki :-)
    Przy okazji moze trafisz na jakies wyniki sprzedazy opon.

    J.

  • 12. Data: 2014-01-22 21:53:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-22 21:40, J.F. pisze:

    > A gazeta tylko z reklam. To komu bardziej wierzyc ?

    Twój wybór.

    > To jest uczciwe.

    Niezupełnie.

    > To latwe - napisac "nie wiem".

    To jest uczciwe.

    > A odszukaj wyniki :-)

    Ty poruszyłeś temat to sam szukaj. Mnie ten Golf interesuje tyle co
    zeszłoroczne gruszki na wierzbie. Szczególnie w zakresie:
    "czy Niemcy nadal go uwazaja za najlepsze auto ?"

    > Przy okazji moze trafisz na jakies wyniki sprzedazy opon.

    Tutaj też Ty musisz poszukać - ja już swoje zrobiłem jakiś czas temu.

  • 13. Data: 2014-01-24 12:13:59
    Od: p...@g...com

    //Naiwny jesteś, jeżeli sądzisz że coś się zasadniczego zmieni.

    nie mów hop ... właśnie wjechał prokurator a prasa dołożyła jeszcze używanie
    śmigłowców ratunkowych dla szyszek z prezydium, niejasne umowy z producentami -
    gwarancja mobilności zapewniania przez sprzęt i ludzi opłacanych ze składek
    członkowskich, protest ajentów stacji benzynowych, których zdaniem niektóre sieci
    były uprzywilejowane ...

    //Chwilowe zamieszanie i tyle. Tylu zadowolonych członków itd.

    nonsens, ostatnie badanie to 80/20 czyli sceptycy przeważają

    //Odpowiedź jest znana...

    w żadnym wypadku, teraz będą musieli wszystko udowadniać bo każdy może poddać w
    wątpliwość ich uczciwość ... dobre imię droższe od pieniędzy dali dupy i teraz bekną
    za to bez dwóch zdań, Autopapież w TV wali w nich jak w kacza dupę ...
    http://de.wikipedia.org/wiki/Ferdinand_Dudenh%C3%B6f
    fer

    P.

  • 14. Data: 2014-01-24 16:27:02
    Od: kratylos <k...@y...com>

    W dniu 2014-01-21 17:13, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "kratylos" <k...@y...com> napisał w wiadomości grup
    ki_ADAC_zmanipulowal_wyniki_konkursu_na_ulubione.htm
    l?biznes=warszawa#BoxBizTxt

    > Widzę że się na dobre pogniewałeś na Daciaklub? ;-)

    wszystko sie kiedys konczy...
    kratylos

  • 15. Data: 2014-01-24 17:05:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-24 12:13, p...@g...com pisze:
> [...]
    członkowskich, protest ajentów stacji benzynowych, których zdaniem niektóre sieci

    Pożywiom - uwidim...

    > //Chwilowe zamieszanie i tyle. Tylu zadowolonych członków itd.
    >
    > nonsens, ostatnie badanie to 80/20 czyli sceptycy przeważają

    Ostatnie to można sobie w buty włożyć.

    "
    > i teraz pada pytanie czy ZAWSZE robi to bezinteresownie ?
    Odpowiedź jest znana... "

    Powyżej Twoje pytanie - odpowiedź jest znana. Nie zawsze robi to
    bezinteresownie, czyli jak najbardziej w każdym przypadku tak
    zadanego pytanie odpowiedź jest znana, na co są dowody.

    To będą udowadniać...

  • 16. Data: 2014-01-25 09:57:23
    Od: Dres Golf <d...@g...com>

> [...]
    > Jestem ciekaw co J.F powie na temat testów opon, które też były
    > takie wiarygodnie, ponieważ je ADAC robił:>
    A jeszcze jak są awarie niemieckich marek w trasie to przyjeżdżają na
    miejsce mechanicy i naprawiają. Wobec tego te awarie nie trafiają do
    statystyk bezawaryjności. Do statystyk trafiają tylko te, które są
    naprawiane w serwisach.

  • 17. Data: 2014-01-25 10:12:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dres Golf" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > miejsce mechanicy i naprawiają. Wobec tego te awarie nie trafiają do
    > statystyk bezawaryjności. Do statystyk trafiają tylko te, które są

    Też nie.
    Wyłącznie te, które NIE ZOSTAŁY naprawione i auto przyjechał z usterką na
    przegląd.
    Jak nie dojechało, to też się nie załapie do statystyk.
    Więc z tego punktu widzenia może się okazać, że najlepsze są te które są na
    dole rankingu, bo rzadko odwiedzają mechaników i nie zostały usunięte
    wszystkie pierdoły. A odwiedzają rzadko, bo widać nie ma potrzeby. ;-)