    From: "To.Ja" <t...@p...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wiarygodność biegłych
    Date: Thu, 13 Jul 2023 14:02:52 +0200
    <u883ee$rt0$1$Shrek@news.chmurka.net> <NT3qM.81761$RWb2.73116@fx13.ams1>
    <V_3qM.81762$RWb2.56978@fx13.ams1>
    <u8bdqn$gtm$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <jubqM.85792$RWb2.72188@fx13.ams1>
    <u8blm5$lbm$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <UvoqM.68176$hnp2.51807@fx11.ams1> <u8dg9d$s41$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <RYIqM.27488$YL1.12643@fx04.ams1> <u8fvkp$hkc$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <2x0rM.122092$UOK1.21605@fx09.ams1> <u8il1v$80u$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1xjm842ycpenf.dnqepg72vfen$.dlg@40tude.net>
    <u8jqqe$s5f$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1xub8hqgqf9px$.1oxcbuhom0bfn$.dlg@40tude.net>

    J.F w
    <news:1xub8hqgqf9px$.1oxcbuhom0bfn$.dlg@40tude.net>:

    > Ale motocyklisci, czy kierowcy samochodów?

    Nie ma czegoś takiego jak martwe pole w lusterku samochodu osobowego.
    Jest tylko lenistwo kierującego...

    > Bo tak powiedzmy chce skrecic w lewo, wiec czekam przy srodku jezdni z
    > z migaczem az samochody z przeciwka przestaną jechac, przestaly,
    > ruszam ... i zajechalem drogę motocykliscie, który mnie
    > wyprzedzał/omijał.

    Przykład z wczoraj: DC, Fieldorfa, na lewym pasie "cierpiarz" aka "złotówa",
    na prawym ja, czerwone światła przy skrzyżowaniu z Bora-K.

    Chciałem zmienić pas na lewy, by skręcić w Abrahama, i...

    Owszem, "złotówa" nawet nie ruszyła, ja za skrzyżowaniem patrzę w lusterko,
    a tu "skutreczek", które "cierpiarza" z lewej objechał i trzymał sie lewej
    krawędzi lewego pasa - tak, normalnie to byłby w "martwej strefie", tylko,
    że ja się nachylam nad kierownicą patrząc w lusterka i te "strefy" przestają
    istnieć w osobówce, da sie zobaczyć 2 pasy nawet.
    C`nie Lordzie Bluzgu?... :)

    Oczywiście skuterek jechał cały czas prosto i nie wiedzieć czemu jechał
    lewym pasem, i omijał stojące pojazdy z lewej strony tego pasa...
    Może pan "zielony" wytłumoczy technikę...

    --
    Tomasz