  • Data: 2010-02-10 08:57:14
    Temat: Re: Wiadomości sieciowe w play
    Od: basteku <b...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-08 00:22, schliesky pisze:
    > Witam,
    > czy jest jakiś sposób, żeby przełączyć sposób doręczania informacji w
    > play z wiadomości sieciowych na sms, jak jest w np. w orange? Bardzo to
    > mnie irytuje, że wystarczy coś wcisnąć i wiadomość ginie i nie wiem jaki
    > numer chciał się ze mną skontaktować. Żeby w ogóle odpowiedzieć to
    > trzeba sobie najlepiej ten numer przepisać, bo z wiadomości sieciowej
    > nie ma go nawet jak użyć.

    Hej.
    Wlasnie wczoraj dostalem takiego sms'a .. i co sie okazuje ... SEw995
    doskonale sobie radzi z numerami i mozna taki numer zaznaczyc i wybrac
    opcje zadzwon. Niestety jednym ograniczeniem jest to, ze jak sie
    dostanie takiego sms'a z kiloma numerami to mozna wybrac tylko jeden
    gdyz po wybraniu sms jest zamykany. Postaram sie sprawdzic na innych SE.

    Pozdrawiam
    Bastek