  • Data: 2010-04-29 14:51:03
    Temat: Re: Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze - nie miał takiego obowiązku, po drugie - jesteś pewien że
    > ktoś go o to pytał?

    Zapewne pytał skoro zeznał, że "nie wiem kto mogl wowczas dysponowac autem
    (bylem w delegacji)." Zakładam, że wezwanie na policje poskutkowało rozmową
    w domu z żoną i ustaleniem, że ona w tym dniu tam była więc zeznając, że nie
    wie było kłamstwem. W praktyce jak kierowca mówi, że nie on zawsze pada
    pytanie o osoby upoważnione/ współwłaściciela do kierowania pojazdem. I
    wtedy z automatu zostają one wezwane.