  • Data: 2010-04-29 15:35:40
    Temat: Re: Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Obowiązku nie ma ale odpowiadać na pytania zgodnie z prawdą tak.

    Albo odmówić odpowiedzi.

    > Ale on sam powiedział najpierw, że wie, że żona tam była, potem
    > powiedział, że nie wie kto i czy był, a policjant wpisał jeszcze co innego
    > co by nie mieszać sobie w papierach.

    Co znaczy najpierw?
    Bo mnie się jednak wydaje, że ten wątek założył PO rozmowie z policjantem,
    więc nie masz zielonego pojęcia co faktycznie było najpierw, a sugerowanie
    się kolejnością wypowiedzi w wątku jest raczej niezasadne. ;-)

    > Wiele z tego o co może go zapytać przesłuchujący nie będzie dotyczyć
    > rodziny ale da odpowiedzi na pytania.

    Skoro odpowiedzią na pytanie będzie żona, to będzie dotyczyć rodziny.
    I ma prawo odmówić odpowiedzi.

    > Nie w przypadku świadka

    Świadek może dodać "nie wiem" (zgodnie z prawdą) i "odmawiam odpowiedzi"
    (gdy chodzi o rodzinę).