  • Data: 2010-04-29 14:41:26
    Temat: Re: Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tym samym skłamałeś, bo jak napisałeś na początku wątku wiedziałeś, że
    > żona
    > jeździła tym samochodem i była w tym mieście.

    >Owszem, nie.

    >Sklamalbym gdybym powiedzial, ze wiem. Przypuszczam ale nie _wiem_.
    >Wiedzialbym gdybm z nia byl caly czas tego dnia.

    sorry ale pierd.. albo kłamiesz i się motasz, napisałeś dokładnie tak:

    "Sytuacja podobno miala miejsce w moim rodzinnym miescie, w ktorym
    bywam z rodzina bardzo rzadko. Akurat tego dnia moja zona w nim byla,
    jednak miejsca, w ktorym mialo zdarzenie nie odwiedzala z 10 lat."

    Więc zgodnie z tym co napisałeś BYŁA, to że nie była w miejscu zdarzenia nie
    zmienia znaczenie tego co napisałeś wcześniej.