  • Data: 2010-04-29 15:23:29
    Temat: Re: Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Komu?

    Autorowi wątku.
    Wezwą żonę, to ona się będzie tłumaczyć.
    On nie ma ani obowiązku, ani nawet chyba prawa tego robić, zwłaszcza że
    przecież nie wie co wtedy robiła.

    > Taaaa, no popatrz, a w przypadku fotoradarów ma, jak nie on był kierowca?

    Nie ma.
    Zresztą z tego co pisze i tak nie wie kto w miejsce o które chodzi pojechał
    tym autem w czasie o który chodzi.
    Więc gdyby mówił że wie, to by kłamał.

    > A w dodatku nie OSKARŻONY, a świadek róznica znaczna.

    W zakresie uprawnien do odmowy zeznań w sprawie wsypywania rodziny ZTCW
    żadna.

    >A po trzecie to nikogo nie musi wsypywać, ma podać kto jest uprawniony do
    >jazdy, a nie kto jechał. Zresztą współwłaściciela widać w DR.

    No właśnie.
    Niech sobie policja sama sprawdza swoje donosy.

    Odpowiedź "nie byłem w tym miejsce o tej godzinie" zamyka temat.