    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wesołych Świąt
    Date: Sat, 26 Apr 2014 11:14:15 -0500

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    news:ljginl$2io$1@mx1.internetia.pl...

    > Przecież ja tytułuję tak jak ktoś się podpisuje.
    > Jan == RoMan
    > Nie możesz tego cofnąć Pszemol!

    ?? Znowu masz te swoje urojenia...

    > Sam RoMan się podpisał pod Janem, co podałem na początku wątku.

    Możesz mi wskazać tą wypowiedź? Nic takiego nie widzę.

    > I dlatego pokutuje tutaj za:
    > - kłamstwo
    > - ataki na religię (twierdzi, że się nie wychowywał seksualnie na
    > zakrystii)
    >
    > W związku z tym, że jego zachowanie jest niemoralne stąd miłoby było,
    > gdyby przeprosił.

    Jego zachowanie jest niemoralne i z tego powodu ma CIEBIE przepraszać?
    Ciekawa logika... Myślałem że przeprasza się za wyrządzenie krzywdy...

    > Po tym poznamy czy jego moralność jest prawdziwa, czy fałszywa.
    > Tak czy inaczej na razie mamy obraz Romana, który zostaje na wieki,
    > taki jaki zostaje.

    Jeśli mówisz w liczbie mnogiej "mamy", to kogo oprócz siebie masz
    na myśli? Bo wbrew temu co piszesz ja mam o Romanie bardzo dobre
    zdanie - zarówno od strony technicznej/profesjonalnej/inżynierskiej
    jak i kwestii kultury i ogłady.