    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wesołych Świąt
    Date: Wed, 23 Apr 2014 18:57:55 +0000 (UTC)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > No skoro nie jesteś dla niej autorytetem w wierze, to jak wyobrażasz sobie
    porozumienie?

    Dyskusja ludzi na poziomie powinna polegac na wymianie argumentów,
    uzasadnianiu ich i obronie a nie na licytowaniu sie autorytetami...
    Dla Ciebie dyskusję wygrywa ten, kto wymachuje najwiekszym autorytetem?

    Obawiam sie ze taka dyskusja skazana jest na porażkę jesli próbują
    dyskutować ze soba ludzie na różnym poziomie intelektualnym.