  • Data: 2014-04-23 21:04:23
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-23 20:46, Marek pisze:

    > No skoro nie jesteś dla niej autorytetem w wierze, to jak wyobrażasz
    > sobie porozumienie?

    Ależ ja wcale nie usiłuję być dla niej autorytetem i jestem daleki od
    przekonywania kogokolwiek. Staram się tylko odpierać przekonania, które
    ona mi na siłę chce narzucić.

    Problem w tym, że ona nawet nie uważa mnie za równoprawnego partnera do
    dyskusji tylko dlatego, że nie podzielam jej jedynie słusznych poglądów.
    Niestety większość osób mocno wierzących traktuje mnie podobnie i tylko
    uważa za jedynie słuszne swoje racje i swoje przekonania, choć nigdy nie
    kwestionowałem istnienia Chrystusa jako osoby historycznej, ani
    możliwości istnienia Boga. Z resztą zauważ, że nawet w tej dyskusji
    niektórzy mnie uważają za osobę broniącą wiary :)