    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wesołych Świąt
    Date: Wed, 23 Apr 2014 16:11:56 +0000 (UTC)

    janusz_k <J...@o...pl> wrote:

    > Ja mam swoje ty masz swoje, nie mam zamiaru cię przekonywać
    > do niczego, zaznaczyłem tylko wcześniej że Jezus byłosobą historyczną.

    Ale tu nie chodzi o to czy byl taki sobie Jezus tylko czy rzeczywiscie
    wszystko co sie mu przypisuje (włącznie z cudami!) bylo prawda czy tez
    tylko mitem/legendą, jak ta o Szewczyku Dratewce.

    > Wiem, jakbyś nie wiedział to przeczytaj linki które dałem,
    > wynika z nich że ewangelie zostały nappisane na podstawie
    > wcześniejszych żródeł pisanych, które nie przetrwały, ale są wspólnym
    > mianownikiem 4 ewangelii.

    A to już jest jedna z wielu możliwych interpretacji wydarzeń... Fakt
    pozostaje faktem że NIE ISTNIEJĄ żadne zapisy kronikarskie na temat cudow
    Jezusa z czasow gdy on żył, a powinny być, bo niby dlaczego milczanoby o
    takich wydarzeniach? Jak słusznie zauważył Kogutek444 jego wyczyny miałyby
    w tamtych czasach duze znaczenie chocby militarne... Z faktu nieistniena
    takich dokumentów można już różne wnioski wyciągac... Dla mnie jest wniosek
    prosty: sa to zwykle bajki i legendy, jak te o latajacym dywanie czy
    otwierajacym sie na zaklecie sezamie.