  • Data: 2014-04-23 20:29:53
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 kwietnia 2014 18:46:52 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > milczanoby o

    > Bo w tamtych czasach cuda nie były postrzegane tak nadzwyczajnie jak
    >
    > teraz. Dla ówczesnych było naturalne, że skoro istnieje
    >
    > nadprzyrodzony Bóg z nadprzyrodzonymi zdolnościami to cuda są
    >
    > konsekwencją jego istnienia, więc o czym tu pisać. Genialność Jezusa
    >
    > polega właśnie na tym, że przewidział, że jego cuda na mu ówczesnych
    >
    > nie będą robiły takiego wrażenia, jak na nas i nam współczesnych. Im
    >
    > później rozpatrywane tym bardziej cudowne. I o to chodzi.
    >

    > --
    >
    > Marek

    Próbowano mi wdrukować ze Jezus to bóg Bóg. Nie dałem się zmanipulować ale jak widać
    informację pamiętam. Jezus nic nie mógł przewidzieć. On jako jedna z postaci boga
    Boga wiedział wszystko z wyprzedzeniem bo sam to tworzył zanim fizycznie zaistniało.
    To co Ty nawijasz makaron na uszy, pewno się tutaj zdziwią ze nie napisałem ze
    pierdolisz jak potłuczony, z jakimś przewidywaniem przez boga Jezusa vel boga Boga.