  • 71. Data: 2013-04-02 00:00:54
    Temat: Re: Wersja Androida
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    [symbian]

    > Nie sprzedawał się, był rozdawany w cenie produktu

    To dokladnie jak teraz...

    > Sam więc widzisz, że mobilny Windows powstał lata temu przed nim.

    zapomniales dodac: ...i stal sie popularniejszy niz symbian... ;)

  • 72. Data: 2013-04-02 00:07:23
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Co potrafili? Kalendarz, w ktorym nie bylo zadnych ustawien przypomnien?

    Niech sprawdze... Sprawdzam e52... e51... Stwierdzam: bredzisz.

    > Ktory trabil wczesniej przez minute a pozniej Nokia zlitowala sie i
    > skrocila czas meczenia wspolpracownikow gdy wlasciciel telefonu wyszedl
    > do kibla pozostawiajac telefon na biurku do 30 sek?

    Rozumiem, ze optymalne jest 2 sek.

    Bo widzisz, kiedys do kalendarza wpisywalo sie wazne rzeczy, a nie pierdoly.

    Do tego kalendarz i przypominacze maja sluzyc wlascicielowi a nie jego
    wspolpracownikom.

    > Nie no rewelacja,
    > szkoda, ze zaden z nokiowych deweloperow nigdy nie kupil sobie Palma...

    Szkoda, ze zaden z Androidowych developerow nie kupil sobie Symbiana...

    > dowiedzialby sie co to ergonomia i customizacja przypomnien.

    ...no wlasnie... dowiedzieliby sie, ze lepsza dobra ergonomia niz
    nadmiar opcji w kustomizacji...

    > System
    > odlozonych przypomnien to w Nokii nastepna porazka.

    A co to? Widac przez XX lat nie musialem tego uzyc.

    > Przegladarka www?
    > Chyba kazdy na dziendobry instaluje Opere i chwala jej za to ze jest, bo
    > w nokiowym smietniku ciezko znalezc jakikolwiek zamiennik, nie mowiac
    > juz o sensownym.

    Zwlaszcza ze przegladanie weba na mikro-ekranie to meczarnia. Malo kto
    tego uzywal.

    > Sklep Nokii dla Symbiana to zenada gdzie ilosc appsow nabija sie
    > trailerami filmow a aplikacje po ktoryms przeinstalowaniu systemu
    > znikaja z listy zakupow, taka polityka.

    Nie wiem, nie korzystalem, nie interesowaly mnie gierki java...

    > Przestan wiec prosze zartowac odnosnie dopracowania Nokii.

    Zaraz po tym, jak Android osiagnie w ergonomii to co Symbian kiedys.

  • 73. Data: 2013-04-02 00:42:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > [symbian]

    > To dokladnie jak teraz...

    Ale nie mówimy o teraz tylko o kiedyś. Wtedy żeby mieć Windows trzeba było
    kupić drogi telefon co się rzadko zdarzało.

  • 74. Data: 2013-04-02 09:02:55
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-02 00:07, Mr. Misio wrote:

> [...]
    >
    > Nie wiem, nie korzystalem, nie interesowaly mnie gierki java...

    > Zaraz po tym, jak Android osiagnie w ergonomii to co Symbian kiedys.

    Twoje odpowiedzi to klasyka Applefana.
    Wczesniej juz przerabialismy tez jaki bubel kupiles; osobiscie
    wstydzilbym sie caly czas obnosic sie z tym, ze nie poswiecilem chocby
    minimalnej ilosci czasu przed zakupem na zapoznanie sie z opiniami o
    danym urzadzeniu.

  • 75. Data: 2013-04-02 13:01:16
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

> [...]
    > wstydzilbym sie caly czas obnosic sie z tym, ze nie poswiecilem chocby
    > minimalnej ilosci czasu przed zakupem na zapoznanie sie z opiniami o

    Ciekawe... W sumie pierwsza nokie e50 kupilem bez rozeznania sie z
    opiniami, decyzja zapadla w saloniku, i jakos nie nadepnalem na mine.
    Dostalem od kopa dzialajacy wszystkomajacy telefon :]

  • 76. Data: 2013-04-02 13:37:41
    Od: marfi <marfi>

    W dniu 2013-04-02 13:01, Mr. Misio pisze:

    > Ciekawe... W sumie pierwsza nokie e50 kupilem bez rozeznania sie z
    > opiniami, decyzja zapadla w saloniku, i jakos nie nadepnalem na mine.
    > Dostalem od kopa dzialajacy wszystkomajacy telefon :]

    I zmieniłeś go na telefon z Androidem aby się umartwiać ???
    Wróć do Nokii albo kup normalny telefon z Androidem i skończ to biadolenie.

    --
    marfi

  • 77. Data: 2013-04-02 15:56:06
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 1 Apr 2013 23:18:38 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Nie sprzedawał się, był rozdawany w cenie produktu

    Aniekiedy za darmo pewnie.

    > Sam więc widzisz, że mobilny Windows powstał lata temu przed nim.

    A Symbian przed WM i to jest pierwszy OS ze smartfonów.

    > W ogóle mnie to nie interesuje.

    A plujesz na niego w ramach sportu zapewne.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 78. Data: 2013-04-02 18:32:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us>

    > Aniekiedy za darmo pewnie.

    Więc mówię, że był rozdawany. Czy ktoś za niego chciał płacić za bardzo nie
    wiadomo bo nie taki wybór mu dawano.

  • 79. Data: 2013-04-02 19:44:38
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik marfi napisał:

    > I zmieniłeś go na telefon z Androidem aby się umartwiać ???
    > Wróć do Nokii albo kup normalny telefon z Androidem i skończ to biadolenie.

    Bo co? Bo przeszkadz to, ze taki jak ja nie pada na kolana przed
    androidem tylko bezczelnie odslania jego wady slepcom-weyznawcom? :)

  • 80. Data: 2013-04-02 20:17:55
    Od: marfi <marfi>

    W dniu 2013-04-02 19:44, Mr. Misio pisze:

    > Bo co? Bo przeszkadz to, ze taki jak ja nie pada na kolana przed
    > androidem tylko bezczelnie odslania jego wady slepcom-weyznawcom? :)

    Czyli jednak Android sprawia Ci przyjemność tyle, że perwersyjną :)

    Używam sporadycznie chińskiego smartfona z Androidem ale jako
    "telefonu" użyłem go chyba 2 albo 3 razy :) Użyję go znowu jako
    "telefon" gdy będę potrzebował nagrywać rozmowę.

    Do rozmów używam "normalnego" telefonu co również Tobie proponuję.

    --
    marfi