  • 21. Data: 2013-03-14 12:45:46
    Temat: Re: Wersja Androida
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-13 16:10, Mr. Misio pisze:

    > Jak i wada. Musisz zmarnowac swoj czas, mimo ze zaplaciles za telefon
    > kupe kasy. Bo producent sprzedal ci defaultowo nieuzywalny gniot. Co
    > prare lat temu przesadzalo o tym, czy telefon stal sie hitem czy
    > kitem, i czy producent zarabial czy nie.

    Ależ nic podobnego - telefon zaraz po odpakowaniu jest zdolny do użytku.
    Ma wszystko czego potrzeba, łącznie z programem biurowym. A zakupami w
    sklepie Google można tylko zwiększyć jego funkcjonalność.

  • 22. Data: 2013-03-14 12:46:43
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-13 23:19, animka pisze:

    > Ja się namęczyłam, bo chciałam usunąć 30 stron w PDF-ie, które mi
    > zawalają telefon i to cholerstwo nie daje się usunąć. To jest w
    > programie Anno sourcement.pdf (czy jakoś tak) a otwiera to Jakiś
    > Picsel Viewer. Nie mogę przeczytać, bo od razu sie ten pdf otwiera.
    > Plik jest w Innych i nawet folderu nie moę usunąć. Co za dziadostwo,
    > nawet przeczytać toto się nie da bo czcionka mikroskopijna. Telefon
    > normalny, nie android.

    Gdy się otworzy to spróbuj wejść w opcje, i z nich usunąć. Albo poprzez
    menażera aplikacji, wchodzisz do folderu tego Anno ... i usuwasz pliki pdf.

  • 23. Data: 2013-03-14 14:34:16
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > Ależ nic podobnego - telefon zaraz po odpakowaniu jest zdolny do użytku.

    Tylko jakosc tego uzytku jest inna niz kiedys - prostych funkcjonalnosci
    obecnych od dawna w innych telefonach - brak.

  • 24. Data: 2013-03-14 14:59:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mr. Misio m...@g...pl ...

    > Tylko jakosc tego uzytku jest inna niz kiedys - prostych
    > funkcjonalnosci obecnych od dawna w innych telefonach - brak.

    np.?

  • 25. Data: 2013-03-14 15:42:43
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Mr. Misio m...@g...pl ...

    > np.?

    Pisalem juz przeciez tyle razy, ze pewnie jestem uznany na wroga
    publicznego androida ;)

    Ot chocby

    - niemoznosc przypisania dzwonka do grupy (xperia miro)

    - to co ostatnio - chce czasowo zmienic profil dzwiekow, bo wchodze do
    kina, ale chce zeby sie przelaczylo na to co bylo po 3 godzinach samo...

    polecono mi osobną apke... ktora i tak nie robi tak jak chcialbym - wygodnie

    bo wygodnie jest jak w e52

    - nacisnij power -> zmien profil -> czasowo czy trwale? -> czasowo -> 2
    godziny -> pyk.

    w androdzidzie - apka nie podpiela sie pod przycisk power, ktory pozwala
    zmieniac profile (cisza, wibra, normalny, samolot) a w zwiazku z tym:

    - pacnij ekran -> odblokuj ekran -> pacnij ikonke -> zmien profil ->
    przytrzymaj wybrany -> wybierz czas -> 2 godziny -> pyk.

    duzo wiecej sie trza narobic, zeby durna rzecz ustawic.

    a juz calkiem bezrozumne jest to, ze apka nie podpina sie pod power, tam
    gdzi edalej sa protezy przelaczania profili jak byly...

    mam dwie apki, zadna z nich nie dziala... moge doisntalowac kolejnych
    pińcet apek...

  • 26. Data: 2013-03-14 17:59:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mr. Misio m...@g...pl ...

    > Pisalem juz przeciez tyle razy, ze pewnie jestem uznany na wroga
    > publicznego androida ;)
    >
    > Ot chocby
    >
    > - niemoznosc przypisania dzwonka do grupy (xperia miro)

    w wielu moich poprzednich telefonach również nie było takiej funkcji

> [...]
    > przytrzymaj wybrany -> wybierz czas -> 2 godziny -> pyk.
    >
    > duzo wiecej sie trza narobic, zeby durna rzecz ustawic.

    nie pamiętam, widocznie nie korzystałem

> [...]
    > tam gdzi edalej sa protezy przelaczania profili jak byly...
    >
    > mam dwie apki, zadna z nich nie dziala... moge doisntalowac kolejnych

    myslałem ze wiecej tych przypadłosci :)
    A sa dwie a za to mozliwosc dogrania miliona innych rzeczy.
    Hmm...
    Bilans wychodzi zdecydowanie na plus.

  • 27. Data: 2013-03-14 19:54:43
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > myslałem ze wiecej tych przypadłosci :)

    eee, nie czytales moich marudzen w innych watkach ;)

    > A sa dwie a za to mozliwosc dogrania miliona innych rzeczy.

    No wlasnie powoli odinstalowuje rozne badziewia, wlacze z apka migajaca
    lapka jak stroboskopem w rytm muzyki... :]

    Typowe zastosowanie telefonów :]

  • 28. Data: 2013-03-14 20:40:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-14 12:46, Trybun pisze:

    > Gdy się otworzy to spróbuj wejść w opcje, i z nich usunąć. Albo poprzez
    > menażera aplikacji, wchodzisz do folderu tego Anno ... i usuwasz pliki pdf.

    Nie da się żadnym sposobem. Jak chcę usunąć to nie wyświetla mi tej
    aplikacji, więc nie ma czego usunąć, ani przenieść. Jak wejdę to od
    razu uruchamia się aplikacja i pyta którą stronę (z 30-stu) wyświetlić.
    Do ustawień fabrycznych nie chcę telefonu przywracać, nie chcę stracić
    swoich plików i ustawień.

    --
    animka

  • 29. Data: 2013-03-17 19:11:37
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-14 20:40, animka pisze:

> [...]
    > razu uruchamia się aplikacja i pyta którą stronę (z 30-stu)
    > wyświetlić. Do ustawień fabrycznych nie chcę telefonu przywracać, nie

    Skoro to nie są pliki systemowe, a sama je zainstalowałaś to musi być
    opcja ich usunięcia.

  • 30. Data: 2013-03-17 19:12:38
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-14 14:34, Mr. Misio pisze:

    > Tylko jakosc tego uzytku jest inna niz kiedys - prostych
    > funkcjonalnosci obecnych od dawna w innych telefonach - brak.

    z tym bywa różnie, podstawowe aplikacje do rozmów, do sms-owania są, a
    także wybór dwu klawiatur, także obsługa aparatu foto i edycja fotek.. .
    Takze GPS i mapy.. w standardzie słabe bo slabe, ale z nimi zgubić się
    nie sposób. Z drugiej strony producenci rezygnują z dodawania programów
    typu gry itp...