    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wersja Androida
    Date: Thu, 14 Mar 2013 20:40:05 +0100

    W dniu 2013-03-14 12:46, Trybun pisze:

    > Gdy się otworzy to spróbuj wejść w opcje, i z nich usunąć. Albo poprzez
    > menażera aplikacji, wchodzisz do folderu tego Anno ... i usuwasz pliki pdf.

    Nie da się żadnym sposobem. Jak chcę usunąć to nie wyświetla mi tej
    aplikacji, więc nie ma czego usunąć, ani przenieść. Jak wejdę to od
    razu uruchamia się aplikacja i pyta którą stronę (z 30-stu) wyświetlić.
    Do ustawień fabrycznych nie chcę telefonu przywracać, nie chcę stracić
    swoich plików i ustawień.

    --
    animka