  • 11. Data: 2013-03-12 15:26:03
    Temat: Re: Wersja Androida
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Takie to trudne ??
    >
    > http://img855.imageshack.us/img855/5159/screenshot20
    13031214182.jpg

    Ano trudne, a trudnosc polega na tym, ze trzeba marnowac czas na
    klikanie po opcjach :]

  • 12. Data: 2013-03-12 15:28:35
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-03-12 15:25, Mr. Misio pisze:

    > hehehe no masakra z tym androidem a awlasciwie podejsciem producentow
    > telefonow do androida... wychodzi na to, ze producent dostarcza crap
    > straszny, bo user i tak sobie wsyzstko poinstaluje...

    przeciez o to chodzi by user sam se dobral to co chce a nie to co mu
    producent da.

    Natomiast Trybun nie zamienial aplikacji dostarczanej przez producenta a
    wiekszosc instalowal jako zupelnie nowe aplikacje.
    Ja mam okolo 180 doinstalowanych aplikacji - niektore uzywam czesto,
    niektore raz na ruski rok (nie przeszkadzaja mi, ze sa zainstalowane).

  • 13. Data: 2013-03-12 15:35:12
    Od: atm <...@v...pl>

    > hehehe no masakra z tym androidem a awlasciwie podejsciem producentow
    > telefonow do androida... wychodzi na to, ze producent dostarcza crap
    > straszny, bo user i tak sobie wsyzstko poinstaluje...

    Fakt, daje przegladarke obslugujaca html5 w przeciwienstwie do Opery,
    nie daje Yanosika...no za to powienien zaplacic minimum kilka milonow
    kary, nie wspominajac juz o pasjansie i temu podobnych atrakcjach.

  • 14. Data: 2013-03-12 19:00:19
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik AL napisał:
    > Perfect keyboard, Handcent SMS,...

    > Natomiast Trybun nie zamienial aplikacji dostarczanej przez producenta a
    > wiekszosc instalowal jako zupelnie nowe aplikacje.

    zwlaszca te co zostawilem powyzej... calkiem nowe... domyslnie producent
    nie daje klawiatury i obslugi smsow :)

  • 15. Data: 2013-03-12 19:33:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@y...com ...

    > Na pewno szkaradne ikonki, bardziej zagmatwane menu, to minusy ktore
    > zdążyłem zaobserwować. Z plusów, to automatyczne dodawanie skrótów
    > instalowanych programów na pulpit...

    To ładny mi plus.... :)

  • 16. Data: 2013-03-13 10:09:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr. Misio nabazgrał(a):

    > zwlaszca te co zostawilem powyzej... calkiem nowe... domyslnie producent
    > nie daje klawiatury i obslugi smsow :)

    Akurat oba programy też zmieniłem bo sockowe są do d.. :)

  • 17. Data: 2013-03-13 15:08:16
    Od: Trybun <i...@y...com>

    > hehehe no masakra z tym androidem a awlasciwie podejsciem producentow
    > telefonow do androida... wychodzi na to, ze producent dostarcza crap
    > straszny, bo user i tak sobie wsyzstko poinstaluje...

    Ważne że jest możliwość wyboru... I ta mnogość programów to chyba jedyna
    zaleta Andka.

  • 18. Data: 2013-03-13 15:08:51
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-12 14:23, Chris pisze:
    > A to taki problem wylaczyc automatyczne dodawanie skrotow?
    >

    > Takie to trudne ??
    >
    > http://img855.imageshack.us/img855/5159/screenshot20
    13031214182.jpg

    Ależ skąd, ale jakoś nie wpadłem na to żeby usuwać je systemowo..
    A tak nawiasem - trochę na wprost zaliczyłem to na plus Andkowi nr 4,
    starsze wersje również dodają skróty, różnica jest tylko taka że w
    starszych jest ona opcjonalnie wyłączona a w czwórce włączona.

  • 19. Data: 2013-03-13 16:10:50
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > Ważne że jest możliwość wyboru... I ta mnogość programów to chyba jedyna
    > zaleta Andka.

    Jak i wada. Musisz zmarnowac swoj czas, mimo ze zaplaciles za telefon
    kupe kasy. Bo producent sprzedal ci defaultowo nieuzywalny gniot. Co
    prare lat temu przesadzalo o tym, czy telefon stal sie hitem czy kitem,
    i czy producent zarabial czy nie.

  • 20. Data: 2013-03-13 23:19:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-13 16:10, Mr. Misio pisze:

> [...]
    > kupe kasy. Bo producent sprzedal ci defaultowo nieuzywalny gniot. Co
    > prare lat temu przesadzalo o tym, czy telefon stal sie hitem czy kitem,

    Ja się namęczyłam, bo chciałam usunąć 30 stron w PDF-ie, które mi
    zawalają telefon i to cholerstwo nie daje się usunąć. To jest w
    programie Anno sourcement.pdf (czy jakoś tak) a otwiera to Jakiś Picsel
    Viewer. Nie mogę przeczytać, bo od razu sie ten pdf otwiera. Plik jest w
    Innych i nawet folderu nie moę usunąć. Co za dziadostwo, nawet
    przeczytać toto się nie da bo czcionka mikroskopijna. Telefon normalny,
    nie android.

    --
    animka