  • 41. Data: 2011-06-27 15:25:46
    Temat: Re: Weekend bez ofiar ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Z samego natężenia ruchu wynikała znacznie mniejsza liczba wypadków.
    > Natomiast na pewno wypadki miały cięższe skutki - brak obowiązku
    > zapinania pasów (większość samochodów ich nawet nie miała), o wiele
    > słabsze hamulce i o wiele więcej drzew w skrajni jezdni. Niestety -
    > nawet te biedne 70km/h w Żuku czy Nysce albo innej Warszawie w
    > zupełności wystarczało, żeby na drzewie się zabić.

    Otóż to. Ponadto w wielu autach brakowało chociażby zagłówków, tak więc
    pierwszy lepszy wjazd w kufer często kończył się tragicznie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 42. Data: 2011-06-27 15:44:06
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 27/06/2011 14:11, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >
    > Z samego natężenia ruchu wynikała znacznie mniejsza liczba wypadków.
    > Natomiast na pewno wypadki miały cięższe skutki - brak obowiązku

    A teraz poszukaj danych per capita, bo to co teraz sugerujesz kompletnie
    niczego nie dowodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 43. Data: 2011-06-27 16:54:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-27 12:08:55 +0200, kamil <s...@s...com> said:

    > Wyjąłeś mi to z ust kolego. No i gdyby tam ktoś z PMSu jechał, opanował
    > by samochód szybką kontrą, drugą ręką ratując niemowle z płonącego
    > budynku.

    Ekhem, gdy już przestaniecie sobie robić lody, to zauważcie, że tamtych
    dwóch debili i morderca nie pisują na pms, bo nie żyją.
    W odróżnieniu od piszących tutaj, którzy jednak mają odmienny styl
    jazdy i wciąż są żywi...

    (to tak w kwestii wyciągania wniosków z danych)
    --
    Bydlę

  • 44. Data: 2011-06-27 16:58:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 16:54, Bydlę pisze:

> [...]
    > dwóch debili i morderca nie pisują na pms, bo nie żyją.
    > W odróżnieniu od piszących tutaj, którzy jednak mają odmienny styl jazdy

    10/10! Mistrzowie z PMSu ogarniają najlepiej!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 45. Data: 2011-06-27 16:59:29
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 27/06/2011 15:54, Bydlę wrote:

> [...]
    > i wciąż są żywi...
    >
    > (to tak w kwestii wyciągania wniosków z danych)

    A masz kontakt z dziesiątkami osób, które pisały i zniknęły od czasu
    powstania tej grupy? Bo idąc Twoją logiką mogę śmiało założyć, że zabiły
    się na jakimś drzewie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 46. Data: 2011-06-27 17:41:21
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-26 23:08, to pisze:

    > Nic by nie dało, każdy raczej wie jak wygląda wypadek i każdy raczej
    > stara się jechać w swoim mniemaniu (!) bezpiecznie. Nikt celowo wypadków
    > nie powoduje.
    >
    > No i nie jestem pewien, czy pokazywanie trupów w porze kolacji jest
    > dobrym pomysłem.

    Trochę ma, trochę nie ma - w telewizji nie ma. Ja ostatnio robiłem jako
    kierowca na pogrzeb - klienta nie znałem, umarł ze starości w słusznym
    wieku, żadnych uczuć w związku z tym pogrzebem, po prostu ktoś musiał
    prowadzić, bo zadupie okrutne i inacze niż samochodem się nie da.
    Ponieważ ani nie jestem praktykujący, ani zmarłego nie znałem zacząłem
    oglądać groby. Były dwa zwracające uwagę - na jednym cztery jednakowe
    nazwiska, na drugim obok trzy. Ta sama data jakieś dwadzieścia lat temu.
    Ktoś z miejscowych zobaczył, że patrzę i powiedział, "trzech i czterech
    braci, jechali jednym dużym fiatem na imprezę- wypadli na zakręcie i
    uderzyli w Jelcza". Po chwili dodał jakby żeby zaprzeczyć myśli 7
    narąbanych debili w szachlowozie "kierowca był trzeźwy".

    Na mnie na jakiś czas podziałało. Nie do końca, bo wiele wolniej nie
    wracałem, ale dwa razy się zastanawiałem przed wyprzedzaniem i naprawdę
    zwalniałem przed krzyżówkami. Wypadki nie przydarzają się tylko innym
    czy pijanym. No i pół biedy jak zabijesz tylko siebie.

    Shrek.

  • 47. Data: 2011-06-27 18:12:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-27 15:13, Arek pisze:

    > Albo Ty....

    Trzeba było uważać...

  • 48. Data: 2011-06-27 18:12:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-27 15:13, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Myślę, że raczej im klocki wypadły...

    Być może, z wiaderka...

  • 49. Data: 2011-06-27 18:17:54
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.06.2011 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > No proszę, ale jak ja to napisałem to już jest źle. A resztę trzeba
    > systemowo "cywilizować".

    Najpierw to prawo powinno służyć społeczności, czyli być dostosowane
    do obywateli, co najmniej większości. Potem można za jego pomocą
    nawracać upartych. Prawo które większości wydaje się często głupie,
    (nie ważne czy przepis, czy tylko jego stosowanie w konkretnym przypadku)
    powoduje że większość ma je w dupie. Lanie większości pałą w imię
    idei sprawdza się tylko na krótko, wskazywanie wszystkiemu winnych też
    nie pomaga na długo.

    > Nieprawda - zresztą może zostaw ten PRL w spokoju, ponieważ za jego
    > czasów (których nota bene raczej nie pamiętasz) porządek był
    > znacznie większy.

    Tajest, nie wiem co ty pamiętasz, ale komuna i porządek to taki żart,
    raczej głupi.

    > To po 1989 okazało się, że teraz to już wszystko
    > wolno i nikt nikomu nic nie zrobi - wtedy wystąpiła eskalacja takich
    > zachowań. Parkowanie na trawnikach też nie pochodzi z tamtych czasów.
    > Podobnie jak niszczenie własności społecznej. I wiesz, to wcale nie
    > większość tak podchodzi do zagadnienia. Mało tego - mamy już 32 całe
    > lata demokracji.

    Jasne, aż przez chwilę się zastanowiłem, ile to ja mam lat, od 22 lat
    nie mamy komuny oficjalnie. Takie teksty sprawiają że sądzę że
    tęsknisz za czasami kiedy miałeś lepiej niż inni.

    > Wielka Brytania ma w tym zdecydowanie większe
    > doświadczenie jak i lepsza lokalizację.

    Oni mają długą historię prawa które zmieniało się (czasem w wyniku
    sporych awantur) tak, że dawało coraz więcej wolności i przywilejów
    obywatelom (niestety do czasu), a nie tak jak u nas państwu i jego
    organom. Niestety obecnie, patrząc z mojej perspektywy, i tu i tam
    idzie ku gorszemu. Tyle że to my do kodeksów z 64 dodajemy nowe
    przepisy.

    Brak poszanowania prawa, znacznie częściej wynika z głupoty lub
    złej woli organów je stosujących niż z jakichkolwiek innych powodów.

    Stosowane obecnie środki poprawy bezpieczeństwa na drogach nie dają
    nic, poza wrażeniem że państwo dorabia na grzywnach, urządzając
    jednocześnie za pomocą mediów i użytecznych głupków polowania na
    czarownice.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 50. Data: 2011-06-27 18:22:27

> [...]