  • 61. Data: 2010-02-03 17:40:37
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Katanka pisze:

    > Warto, warto! Dostałem "nowy" samochód. Narowysty, genialnie ciągniący
    > od niskich obrotów, świetnie brzmiący. Oczywiście kwestia inna jest to,
    > że to auto powinno byc takie juz po wyjeździe z fabryki, a niestety jego
    > silnik rozczarował nieco.

    Wybacz ironie, zgoła nieprzystającą do Twojej radości, ale przypominasz
    mi synka optymistę z dowcipu o dwóch braciach - optymiście i pesymiście
    i ich gwiazdkowych prezentach.

    Pakowanie takiej mocy w przedni napęd to IMO nie bardzo, obawiałbym się
    też o trwałość paru elementów.

    Ale baw się dobrze, kiedyś wyrośniesz z Mondeo i z przedniego napędu i
    wtedy będziesz sie, mam nadzieje bawił jeszcze lepiej.

    KJ

  • 62. Data: 2010-02-03 17:54:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    kamil pisze:
    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > Wiec zeby grac fair, Ford tez powinien podawac minimalna. Bo srednio to
    > wiesz, ja i zona mamy po jednym jajku i jednej piersi.

    Taa konkurencja i gra fair :>

    > Wiec moze inaczej - podaj przyklady innych producentow masowo
    > zawyzajacych moc w katalogach.

    A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z
    mojej wypowiedzi?
    IMHO sprawa jest prosta, konkurencja mami mocami rzedu 200 koni, to
    musimy troche naciagnac prawde i napisac 220, a ze wiekszosc jednostek
    tej mocy nie osiaga to trudno, przeciez i tak jakis promil kupujacych
    jedzie na hamowanie sprawdzac moc.

    --
    Karolek

  • 63. Data: 2010-02-03 17:56:48
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Karolek pisze:

> [...]
    > musimy troche naciagnac prawde i napisac 220, a ze wiekszosc jednostek
    > tej mocy nie osiaga to trudno, przeciez i tak jakis promil kupujacych

    A i przypomnialo mi sie, ze amerykanie maja inna norme co do pomiaru
    mocy silnika (hamuja sam silnik, chyba nawet bez osprzetu dodatkowego) i
    moze ford taka stosuje, stad te optymistyczne wyniki :>

    --
    Karolek

  • 64. Data: 2010-02-03 18:29:01
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Wykres fabryczny :
    >
    > http://www.katanka.vel.pl/mondeo/wykres_seryjny.jpg
    >
    > Wykres po zawirusowaniu :
    >
    > http://www.katanka.vel.pl/mondeo/wykres_chip.jpg
    >
    > Polecam www.Vtech.pl :) Profesjonalnie, świetna obsługa, nawet
    > kompletnemu zielonemu wytłumaczą co i jak :) Z zony Kuga 2.5T tez
    > podjadę, niech tylko zrobi te 9000 km, bo dopiero wtedy (jak twierdzą w
    > V-Techu) się otwiera na dobre silnik dla kierowcy.

    Ile kosztowało?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 65. Data: 2010-02-03 18:31:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Ile kosztowało?

    Równowartość 150 sond lambda :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 66. Data: 2010-02-03 18:39:49
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

    > Pakowanie takiej mocy w przedni napęd to IMO nie bardzo, obawiałbym
    > się też o trwałość paru elementów.
    >
    > Ale baw się dobrze

    Dziekuje :) wiesz, Mondeo to dla mnie duży przeskok, bo wczesneij miałem Malucha
    oraz Seicento, więc dla mnie to jakby nowy świat :) Kiedyś pewnie dorosnę.

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 67. Data: 2010-02-03 18:41:27
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Karolek wrote:

    > A i przypomnialo mi sie, ze amerykanie maja inna norme co do pomiaru
    > mocy silnika (hamuja sam silnik, chyba nawet bez osprzetu
    > dodatkowego) i moze ford taka stosuje, stad te optymistyczne wyniki :>

    Od Forda taką własnie dostałem odpowiedź :)

  • 68. Data: 2010-02-03 18:43:14
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Ile kosztowało?

    Niestety to muszę trzymać w tajemnicy. Wycena dla członków FordClubPolska to
    sprawa indywidualna. Oficjalna cena to ponad 2500 pln.

  • 69. Data: 2010-02-03 20:41:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Arek M pisze:

    > Na ten przyklad... Miałem kiedys volvo S60 T5. Seria - 250KM. Miało pare
    > lat, nigdy nie bylo modyfikowane. Podjechałem sprawdzić, ile koni
    > zdechło. I co sie okazało? Zamiast 250 miałem powtarzalne (3x) 253-255.

    Polecam przejrzenie www.rri.se a nagle okaze ze 95% samochodow "nadaje
    sie" do reklamacji.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 70. Data: 2010-02-03 21:09:41
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobi te 9000 km, bo dopiero wtedy (jak twierdzą w V-Techu) się otwiera na

    Dla pełniejszej informacji należałoby jeszcze dodać, że to wszystko na 100
    oktanowym V-Power Racing było strojone co już kompletnie pogrąża Forda jeśli
    chodzi o moc wyjściową tych silników. Kusi mnie żeby S-Maxa sprawdzić ile
    tych koników ma pod maską. Na pewno jest dużo lepiej niż jak był całkiem
    nowy ale czy tam 220 KM siedzi? Chyba nie. Szkoda, że nie wiedziałem że we
    wtorek byłeś w V-Techu bo akurat byłem w Krakowie z kilometr od nich i nawet
    przed wyjazdem się zastanawiałem czy S-Maxem nie pojechać.