eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWczoraj w V-Techu pełen sukces :)Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Date: Wed, 03 Feb 2010 17:54:24 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 51
    Message-ID: <hkc9rh$bai$1@news.mm.pl>
    References: <hkbanb$l6l$1@inews.gazeta.pl> <hkbfsd$8j6$1@inews.gazeta.pl>
    <hkbg6d$9mc$1@inews.gazeta.pl> <hkbgsl$2ae4$1@news.mm.pl>
    <4b694928$1@news.home.net.pl> <hkbo9s$ih$1@news.mm.pl>
    <hkboh9$b9r$1@inews.gazeta.pl> <hkbpjv$mfh$1@news.mm.pl>
    <hkbt5g$sk5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.190.106.58
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.mm.pl 1265216177 11602 81.190.106.58 (3 Feb 2010 16:56:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 16:56:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hkbt5g$sk5$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252275
    [ ukryj nagłówki ]

    kamil pisze:
    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message
    > news:hkbpjv$mfh$1@news.mm.pl...
    >> kamil pisze:
    >>>
    >>>
    >>> "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message
    >>> news:hkbo9s$ih$1@news.mm.pl...
    >>>
    >>>> Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc
    >>>> przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P
    >>>> Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam
    >>>> usrednione 220KM lepiej wyglada.
    >>>
    >>> Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie
    >>> zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala
    >>> w okolicy 150).
    >>
    >> Bo moze inni sie stosuja do tego aby podawac moc minimalna.
    >
    > Wiec zeby grac fair, Ford tez powinien podawac minimalna. Bo srednio to
    > wiesz, ja i zona mamy po jednym jajku i jednej piersi.
    >

    Taa konkurencja i gra fair :>

    >> ROTFL.
    >> Nad interpretujesz to co napisalem, a nie pisalem o tolerancji
    >> wykonywanych czesci.
    >> Produkcja seryjna tylko wydaje sie doskonale powtarzalana, ale taka w
    >> zadnym razie nie jest.
    >> Nawet te Twoje przytoczone hondy jak sam piszesz maja rozbieznosci i
    >> chyba potrafisz sobie policzyc ile procentowo wynosi rozrzut mocy
    >> skoro niby widziales wiele tych silnikow na hamowni? Czy dalej
    >> wysnuwasz wniosek, ze ten procent to procent tolrancji z jaka wykonuja
    >> czesci do tych silnikow? :P
    >
    > Wiec moze inaczej - podaj przyklady innych producentow masowo
    > zawyzajacych moc w katalogach.
    >

    A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z
    mojej wypowiedzi?
    IMHO sprawa jest prosta, konkurencja mami mocami rzedu 200 koni, to
    musimy troche naciagnac prawde i napisac 220, a ze wiekszosc jednostek
    tej mocy nie osiaga to trudno, przeciez i tak jakis promil kupujacych
    jedzie na hamowanie sprawdzac moc.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: