eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWczoraj w V-Techu pełen sukces :)Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed6.news.xs4al
    l.nl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfe
    ed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.com!feeder3.ca
    mbriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshostin
    g.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlant
    is.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Date: Wed, 03 Feb 2010 23:44:31 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <hkcud6$5rr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hkbanb$l6l$1@inews.gazeta.pl> <hkbchv$do4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hkbcou$rhv$1@inews.gazeta.pl> <1sx4y3b0nre8l$.dlg@lepper.institute.com>
    <hkbsqa$jgl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1ktwf6hmazxbk$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: cxj100.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265237222 6011 83.19.143.100 (3 Feb 2010
    22:47:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 22:47:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <1ktwf6hmazxbk$.dlg@lepper.institute.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252361
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-03 14:32, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Wed, 03 Feb 2010 14:11:16 +0100, R2r napisał(a):
    >
    >> Ta, a może powiesz na jakiej podstawie? :-)
    >
    > Nieautoryzowana ingerencja w silnik i jego oprogramowanie.
    Nie rozśmieszaj...
    Sądzisz naprawdę, że w razie awarii silnika ktokolwiek w jakimkolwiek
    serwisie będzie sprawdzał zawartość pamięci mapy? A nawet gdyby
    stwierdzono nieprawidłowość zawartości, to co? Widocznie coś się stało z
    układem.

    > Całkiem słusznie zresztą
    To Twoje zdanie - wolno Ci je mieć, choć nie za bardzo przystaje do
    rzeczywistości. ;-)

    > Klasycznym przykładem są skrzynie automatyczne, zwłaszcza te do silników
    > montowanych poprzecznie. Ich dopuszczalny moment obrotowy najczęściej leży
    > w okolicach momentu maksymalnego współczesnych diesli lub nawet powyżej.
    > Jeżeli silnik ma 95% maksymalnego momentu obrotowego skrzyni, wirus
    > podniesie moment obrotowy o 25% i skrzynia padnie po miesiącu, to dlaczego
    > gwarant ma za to odpowiadać?
    Z prostego powodu: praktycznie nie ma możliwości udowodnienia ingerencji
    w układ. Skoro konstruktor nie zabezpieczył układu przed sytuacją czy to
    celowego czy przypadkowego przeprogramowania (choćby i samoistnego, np.
    na skutek wyładowania elektrostatycznego) to bierze na siebie
    konsekwencje takiego przeprogramowania. Tym bardziej, że celowego
    działania kogokolwiek (w tym serwisu autoryzowanego) nie sposób udowodnić.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    ____

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: