-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed6.news.xs4al
l.nl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfe
ed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.com!feeder3.ca
mbriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshostin
g.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlant
is.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: R2r <b...@m...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Date: Wed, 03 Feb 2010 23:44:31 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 32
Message-ID: <hkcud6$5rr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hkbanb$l6l$1@inews.gazeta.pl> <hkbchv$do4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hkbcou$rhv$1@inews.gazeta.pl> <1sx4y3b0nre8l$.dlg@lepper.institute.com>
<hkbsqa$jgl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1ktwf6hmazxbk$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: cxj100.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265237222 6011 83.19.143.100 (3 Feb 2010
22:47:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 22:47:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
In-Reply-To: <1ktwf6hmazxbk$.dlg@lepper.institute.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252361
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-02-03 14:32, Waldek Godel pisze:
> Dnia Wed, 03 Feb 2010 14:11:16 +0100, R2r napisał(a):
>
>> Ta, a może powiesz na jakiej podstawie? :-)
>
> Nieautoryzowana ingerencja w silnik i jego oprogramowanie.
Nie rozśmieszaj...
Sądzisz naprawdę, że w razie awarii silnika ktokolwiek w jakimkolwiek
serwisie będzie sprawdzał zawartość pamięci mapy? A nawet gdyby
stwierdzono nieprawidłowość zawartości, to co? Widocznie coś się stało z
układem.
> Całkiem słusznie zresztą
To Twoje zdanie - wolno Ci je mieć, choć nie za bardzo przystaje do
rzeczywistości. ;-)
> Klasycznym przykładem są skrzynie automatyczne, zwłaszcza te do silników
> montowanych poprzecznie. Ich dopuszczalny moment obrotowy najczęściej leży
> w okolicach momentu maksymalnego współczesnych diesli lub nawet powyżej.
> Jeżeli silnik ma 95% maksymalnego momentu obrotowego skrzyni, wirus
> podniesie moment obrotowy o 25% i skrzynia padnie po miesiącu, to dlaczego
> gwarant ma za to odpowiadać?
Z prostego powodu: praktycznie nie ma możliwości udowodnienia ingerencji
w układ. Skoro konstruktor nie zabezpieczył układu przed sytuacją czy to
celowego czy przypadkowego przeprogramowania (choćby i samoistnego, np.
na skutek wyładowania elektrostatycznego) to bierze na siebie
konsekwencje takiego przeprogramowania. Tym bardziej, że celowego
działania kogokolwiek (w tym serwisu autoryzowanego) nie sposób udowodnić.
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
____
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.10 23:49 R2r
- 03.02.10 23:47 Waldek Godel
- 03.02.10 23:50 R2r
- 04.02.10 00:05 Waldek Godel
- 03.02.10 23:59 R2r
- 04.02.10 01:56 R2r
- 04.02.10 02:05 Waldek Godel
- 04.02.10 02:42 R2r
- 04.02.10 06:00 Karolek
- 04.02.10 08:36 Katanka
- 04.02.10 08:53 P_ablo
- 04.02.10 09:18 Yogi\(n\)
- 04.02.10 09:31 Waldek Godel
- 04.02.10 10:26 Jakub Witkowski
- 04.02.10 10:38 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe