eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWczoraj w V-Techu pełen sukces :)Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Date: Wed, 3 Feb 2010 15:12:10 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 39
    Message-ID: <hkc044$inl$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hkbanb$l6l$1@inews.gazeta.pl> <hkbchv$do4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hkbcou$rhv$1@inews.gazeta.pl> <1sx4y3b0nre8l$.dlg@lepper.institute.com>
    <hkbsqa$jgl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1ktwf6hmazxbk$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1265206212 19189 149.156.157.66 (3 Feb 2010 14:10:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 14:10:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Antivirus: avast! (VPS 100203-0, 2010-02-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252240
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości:

    > Dnia Wed, 03 Feb 2010 14:11:16 +0100, R2r napisał(a):
    >
    >> Ta, a może powiesz na jakiej podstawie? :-)
    >
    > Nieautoryzowana ingerencja w silnik i jego oprogramowanie.

    A wiesz na czym polega chiptuning ? Chyba nie bo skoro piszesz że serwis od
    razu odbierze gwarację i bo zauważy moda....
    Myślisz że podczas każdego przeglądu wgrywają nowe oprogramowania albo jadą
    z klientem na próbę dynamiczną celem spr. danych bierzącej pracy
    silnika...nie Panie Waldku ;)
    W nowych autkach jest coś takie jak licznik programowań...i jeśli tunner zna
    procedurę jego wyzerowania to serwis mało prawdopodobne aby coś zauważył..

    > Całkiem słusznie zresztą - wiele elementów ma swoje limity
    > wytrzymałościowe
    > i chipowanie może skrócić ich żywotność. Skrzynia biegów, sprzęgło,
    > półosie, hamulce.
    > Klasycznym przykładem są skrzynie automatyczne, zwłaszcza te do silników
    > montowanych poprzecznie. Ich dopuszczalny moment obrotowy najczęściej leży
    > w okolicach momentu maksymalnego współczesnych diesli lub nawet powyżej.
    > Jeżeli silnik ma 95% maksymalnego momentu obrotowego skrzyni, wirus
    > podniesie moment obrotowy o 25% i skrzynia padnie po miesiącu, to dlaczego
    > gwarant ma za to odpowiadać?

    A podasz jakiś przykład czy tak sobie tylko bredzisz ?
    DSG papierowo wytrzymują 350 Nm...robi się je na 390 Nm i jeźdzą.
    Tiptronic w 1.9 i 2.5 TDI ciut mniej.... Natomiast w mocniejszych np. RS6
    wytrzymują +150 Nm...
    w 3.0 TDI 590 Nm też da radę...
    ZF'y w BMW żyją przy 650 Nm...

    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: