  • Data: 2010-02-03 14:05:05
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: "Katanka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wrote:

    > "A kto panu to mówił? Nie znam takiego, pewnie już u nas nie pracuje.
    > Ale nie miał panu prawa tak powiedzieć, nic takiego nie ma miejsca.
    > Proszę, tu jest pańska unieważniona książka gwarancyjna, do
    > widzenia.."

    Jasne, to by sobie renomę zrobili. w tych czasach stracic klienta jest łatwo. W
    Toyocie również robili cos takiego w salonie i nie traciło się gwarancji. Ojciec
    miał Corollę od nowości przez 4 lata zczipowaną w salonie i wszystko było ok.
    Wszystkie naprawy gwarancyjne robił NA GWARANCJI !

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL