  • 81. Data: 2014-11-14 19:06:09
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-11-14 10:13, Liwiusz wrote:

    > To dobry nawyk. Wolałbym nie stać przed lub za Tobą, jak przypadkiem
    > zaczniesz powoli staczać się na nierównej ulicy (i nie, nie chcę ufać,
    > że jesteś na tyle czujny i zwarty, że to zawsze zauważysz w porę).

    Wiekszosc ulic jest rowna i nic sie nie stacza - wiec argument z tykla
    wziety.

    A nawet jesli w jednym przypadku na miliard sie zdarzy to co? Oprze ci
    sie o zderzak - no tragedia normalnie, tragedia...

    --
    mk4

  • 82. Data: 2014-11-14 19:06:29
    Od: <9...@4...190629.invalid> (Tom N)

    masti w

    > 6...@6...185037.invalid wrote:

    > h> masti w
    1114.invalid>

    > masz zwidy

    Tak, tak masti, swoje problemy przypisujesz innym -- to sie nazywa
    projekcja.

    --
    'Tom N'

  • 83. Data: 2014-11-14 19:10:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    9...@4...190629.invalid wrote:

    > masti w

    1114.invalid>

    > Tak, tak masti, swoje problemy przypisujesz innym -- to sie nazywa
    > projekcja.

    raczej ty swoje innym. Nadal nie wykazałeś, ze hamulec elektryczny jest
    standardowym wyposażeniem większości samochodów.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2014-11-14 19:10:43
    Temat: Re: Wci?ni?ty peda? hamulca
    Od: My <a...@a...com>

    On 14 Nov 2014 15:01, "Ergie" wrote:
    > Uzytkownik "Czeslaw Wisniak" napisal w wiadomosci grup

    > Bo Ty ruszysz z recznego natomiast wiekszosc wrzuci hamulec zwolni reczny i
    > dopiero ruszy. Druga sprawa jest taka ze ludzie nie_przewiduja_. Mimo n lat
    > doswiadczenia ciagle nie pojeli tego ze po pomaranczowym jest zielone i bieg
    > i sprzeglo moga wrzucic juz na pomaranczowym.

    Inne piorytety. Niektórzy lubia sie tak toczyc.

  • 85. Data: 2014-11-14 19:18:13
    Od: My <a...@a...com>

    On 14 Nov 2014 17:14, Arkady wrote:

    > No cóz, stoje na pasie do skretu (i tylko do skretu) wiec po co mam to
    > jeszcze sygnalizowac.

    Moze miec sens jak inni nie widza, ze ten pas jest do skretu

  • 86. Data: 2014-11-14 19:19:47
    Od: <1...@9...191947.invalid> (Tom N)

    masti w

> [...]

    1114.invalid>

    > raczej ty swoje innym. Nadal nie wykazałeś, ze hamulec elektryczny jest
    > standardowym wyposażeniem większości samochodów.

    Wykazałem, że latasz kwantyfikatorami. To wystarczy.

    --
    'Tom N'

  • 87. Data: 2014-11-14 19:21:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    1...@9...191947.invalid wrote:

    > masti w

    1114.invalid>

    > Wykazałem, że latasz kwantyfikatorami. To wystarczy.

    nie. sam poleciałeś kwantyfikatorami. Widzisz, że masz problem z
    własnymi wypowiedziami?

  • 88. Data: 2014-11-14 19:22:04
    Od: My <a...@a...com>

    On 14 Nov 2014 19:06, mk4 wrote:

    > A nawet jesli w jednym przypadku na miliard sie zdarzy to co? Oprze ci
    > sie o zderzak - no tragedia normalnie, tragedia...

    Jak bedzie mial na tej samej wysokosci, inaczej moze sie oprzec o blache

  • 89. Data: 2014-11-14 19:23:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    mk4 wrote:

> [...]
    >
    > A nawet jesli w jednym przypadku na miliard sie zdarzy to co? Oprze ci
    > sie o zderzak - no tragedia normalnie, tragedia...

    dla niektórych tak. Potem widać takich "wypadkowiczów", którzy czekją
    parę godzin na policje bo jeden drugiemu kurz na zderzaku podrapał

  • 90. Data: 2014-11-14 19:49:17
    Od: <4...@3...194917.invalid> (Tom N)

    masti w

> [...]

    1114.invalid>

    > nie. sam poleciałeś kwantyfikatorami.

    "był zepsuty we wszystkich samochodach jakie miałem"
    "i to jest standardowe wyposażenie wszystkich samochodów?"
    "standardowym wyposażeniem większości samochodów."

    > Widzisz, że masz problem z własnymi wypowiedziami?

    Tak--widzę, że masz--patrz cytaty powyżej.

    A teraz cipa.

    --
    'Tom N'