  • 51. Data: 2014-11-14 17:05:41
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: <5...@3...170541.invalid> (Tom N)

    masti w
    <news:m457pd$kic$1@dont-email.me>:

    > potrafisz wolnić ręczny bez podciągnięcia go? Chętnie się nauczę.

    Hmm, naciskasz pedał przyspieszacza i "ręczny" puszcza

    > kierownica sama sie trzyma

    Ostatnim razem, kiedy mi kierownicę wyrywało z rąk to był 1994, gdy do
    teścia 105L wsiadłem... Ręczny miała sprawny...

    No ale widać masti w 2014 ciągle powozi Syrenką, z zepsutym ręcznym.

    Hej!

    --
    'Tom N'

  • 52. Data: 2014-11-14 17:06:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    5...@3...170541.invalid wrote:

    > masti w

    > Hmm, naciskasz pedał przyspieszacza i "ręczny" puszcza

    naprawdę? patrz jakie inteligentne linki teraz robią.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2014-11-14 17:14:17
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2014-11-14 o 16:47, masti pisze:

    > mimo wszystko wole skręcającego bez kierunkowskazu niż tgo co mruga w
    > prawo a jedzie w lewo.

    No cóż, stoję na pasie do skrętu (i tylko do skrętu) więc po co mam to
    jeszcze sygnalizować. Gorzej jak pas jest np. na wprost i do skrętu a
    ktoś skręca bez sygnalizacji. Pominę milczeniem zmieniających pasy bez
    kierunku czy wbijających się na wprost z pasa do skrętu...

    Arkady

  • 54. Data: 2014-11-14 17:35:37
    Od: <6...@9...173537.invalid> (Tom N)

    masti w

    > naprawdę? patrz jakie inteligentne linki teraz robią.

    Linka do inteligentnej linki masz tu:

    http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/07/mot
    ofocus-236658-616x290.jpg[1]

    --
    'Tom N'

  • 55. Data: 2014-11-14 17:44:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 15:40:29 +0000 (UTC), masti

    > potrafisz wolnić ręczny bez podciągnięcia go? Chętnie się nauczę.

    Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwiązanie pomocnicze.

    > i dlatego kierowcy rajdowi ruszają z ręcznego

    Jak widać, nie tylko rajdowi.

    > kierownica sama sie trzyma

    Trzyma się drugą ręką. Rozumiem, że biegów nie zmieniasz przy skrzyni
    manualnej, bo się kierownica sama nie trzyma?...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 56. Data: 2014-11-14 17:58:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    6...@9...173537.invalid wrote:

    > masti w

    > Linka do inteligentnej linki masz tu:
    >
    > http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/07/mot
    ofocus-236658-616x290.jpg[1]

    i to jest standardowe wyposażenie wszystkich samochodów?

  • 57. Data: 2014-11-14 18:00:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 10:05 Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    pisze:

    > Uważasz że tak 2/3 samochodów w Warszawie to automaty? Albo inaczej:
    > 2/3 kierowców za kółkiem w Warszawie ma nawyk z automatów?

    Czterech moich kolegów z pracy ma automaty, ja również :-)
    Zdziwiłbyś się ile kierowców w Wawie ma automaty - praktycznie każdy 2,3
    letni lub nowszy samochód klasy wyższej niż VV pasat ma skrzynię
    automatyczną.

    TG

  • 58. Data: 2014-11-14 18:03:30
    Od: <3...@7...180330.invalid> (Tom N)

    masti w

    ofocus-236658-616x290.jpg[1]

    > i to jest standardowe wyposażenie wszystkich samochodów?

    Wszystkich, których nie miałeś masti (standardowo latasz kwantyfikatorami)

    <http://autokult.pl/2012/07/25/elektryczny-hamulec-p
    ostojowy-zegnaj-dzwignio>

    --
    'Tom N'

  • 59. Data: 2014-11-14 18:06:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 18:00:25 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > Czterech moich kolegów z pracy ma automaty, ja również :-)

    Polaki powoli mądrzeją. :P Ja nie mam automatu
    tylko dlatego, że w M6 GG D nie montowali. :>

    Kolejne auto będzie na 100% z AT, chocby to miała być Skoda Yeti. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2014-11-14 18:11:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 18:06 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Fri, 14 Nov 2014 18:00:25 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > Polaki powoli mądrzeją. :P Ja nie mam automatu
    > tylko dlatego, że w M6 GG D nie montowali. :>
    >
    > Kolejne auto będzie na 100% z AT, chocby to miała być Skoda Yeti. :P

    Tylko nie daj się złapać na te gó..na "zrobotyzowane" DSG, MCP i inne
    wynalazki ze zwykłą dwumasą i sprzęgłem mechanicznym (a czasami dwoma :-)
    ) wymienianymi co 50kkm :-)

    TG