  • 41. Data: 2014-11-14 16:10:15
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 14:49:17 +0000 (UTC), masti

    > położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy.

    Mnie owszem i jeszcze komuś bez sensu po ryju świecę.

    > Zaciąganie, a zwłaszcza luzowanie ręcznego
    > zdecydowanie bardziej.

    To go napraw może. Poza tym w większości wypadków
    nie trzeba go zaciągać mocno, wystarczy na połowę.

    > nie mówiąc, ża jest dłuższe.

    Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2014-11-14 16:12:29
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Są też automatyczne elektryczne. Po prostu wciskasz gaz i jedziesz a
    > ręczny
    > się sam zwalnia.

    Ja mam manual i wlasnie tak jest. Nawet nie wiedzialem, ze sa takie, ktore
    koniecznie trzeba zwalniac recznie ale to w miare swieze auto i nigdy
    wczesniej elektrycznego nie mialem. Niestety drugie auto to stary rzech i
    przewaznie nim sie tocze po miescie z racji, ze mi go nie szkoda. Mimo to
    zaciaganie recznego mi nie przeszkadza, pomachac reka od czasu do czasu jest
    nawet wskazane :)

  • 43. Data: 2014-11-14 16:14:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Fri, 14 Nov 2014 14:49:17 +0000 (UTC), masti

    > Mnie owszem i jeszcze komuś bez sensu po ryju świecę.

    > To go napraw może. Poza tym w większości wypadków
    > nie trzeba go zaciągać mocno, wystarczy na połowę.

    dobrze, zę mi mówisz. Bo nie wiedziałem, że był zepsuty we wszystkich
    samochodach jakie miałem. W niektórych nawet fabrycznie.

    > Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P

    ulica to nie tor wyścigowy. Zwolnienie ręcznego jest dłuższe niż
    przełożenie nogi z hamulca na gaz. i do tego zajmuje dodatkowo rękę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2014-11-14 16:21:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 15:14:47 +0000 (UTC), masti

    > dobrze, zę mi mówisz. Bo nie wiedziałem, że był zepsuty we wszystkich
    > samochodach jakie miałem. W niektórych nawet fabrycznie.

    To wniosek jest taki, że nie umiesz zeń korzystać.

    > ulica to nie tor wyścigowy. Zwolnienie ręcznego jest
    > dłuższe niż przełożenie nogi z hamulca na gaz.

    Co z tego że ejst dłuższe o te pół sekundy,
    skoro nie opóźnia JAZDY, a wręcz ją przyśpiesza.

    > i do tego zajmuje dodatkowo rękę.

    Tę, która i tak nie ma co robić?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 45. Data: 2014-11-14 16:34:00
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > i pozostanie z wciśniętym
    > hamulcem do chwili ruszenia po zmianie świateł. I to na równej,
    > poziomej jezdni. (...)Ciekawe skąd taki
    > nawyk u wielu siedzących za kółkiem.

    Z buractwa. Czytam tu wiele teorii tlumaczacych takie zachowanie, ale w
    wiekszosci wypadkow jest to zwykle buractwo. Po prostu taki gosc ma w
    dupie innych i to, ze swieci komus w oczy. Taka sama kategoria ludzi, co
    swieca przeciwmglowymi przednimi w czasie deszczu, co majac wybor stana
    na prawym, zebys nie mogl skrecic na zielonej strzalce, co skrecajac
    swoim matizem robia manewr jakby prowadzili 18 kolowy zestaw 30 ton, co
    Cie nie wpusci, choc go to ani o milisekunde nie opozni, co bedzie sie
    wlókl lewym pasem obok jadacego z ta sama predkoscia na sasiednim pasie,
    albo na zielone reaguja czytaniem instrukcji jak ruszac, albo wjada na
    skrzyzowanie bez mozliwosci zjechania na swojej fazie swiatel itp itd.
    Uwazaja, ze sa sami na drodze, odrobina pomyslunku, ze mozna komus nie
    utrudniac zycia, przekracza ich mozliwosci intelektualno-spoleczne. I tyle.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 46. Data: 2014-11-14 16:39:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

> [...]
    > wiekszosci wypadkow jest to zwykle buractwo. Po prostu taki gosc ma w
    > dupie innych i to, ze swieci komus w oczy. T

    jak Ci stopy przeszkadzają to idź do okulisty. zaraz powiesz, że Ci
    złośliwie migają kierunkowskazami. A Sygnalizatory to już w ogóle walą
    jak reflektory przeciwlotnicze

  • 47. Data: 2014-11-14 16:40:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Fri, 14 Nov 2014 15:14:47 +0000 (UTC), masti

    > To wniosek jest taki, że nie umiesz zeń korzystać.

    potrafisz wolnić ręczny bez podciągnięcia go? Chętnie się nauczę.

    > Co z tego że ejst dłuższe o te pół sekundy,
    > skoro nie opóźnia JAZDY, a wręcz ją przyśpiesza.

    i dlatego kierowcy rajdowi ruszają z ręcznego

    > Tę, która i tak nie ma co robić?

    kierownica sama sie trzyma

  • 48. Data: 2014-11-14 16:47:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    7...@g...com
    *Marcin Kiciński* napisał(-a):

    > Wiesz, to ze ktos nie uzywa kierunkowskazu to maly problem. Gorzej,
    > gdy sygnalizuje nim cos innego niz w rzeczywistosci robi ;)

    A to nie to samo?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 49. Data: 2014-11-14 16:47:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Big Jack wrote:

    > W wiadomości
    7...@g...com

    > A to nie to samo?

    mimo wszystko wole skręcającego bez kierunkowskazu niż tgo co mruga w
    prawo a jedzie w lewo.

  • 50. Data: 2014-11-14 16:49:32
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2014 15:20:48 +0100, Tomasz Finke napisał(a):

    > Przy automacie chcąc stać na D musisz trzymać hamulec nożny.

    Mój o tym nie wie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138