  • 481. Data: 2014-11-23 21:59:37
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Wystarczy miec dobrze ustawione swiatla aby to nie bylo problemem.

    > Lusterka ? Zastanowiłeś się ?

    A co? Sadzisz po sobie i pytasz czy ja TEZ nie odpowiadam bezmyslnie?
    MSPANC

  • 482. Data: 2014-11-23 22:17:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "Cavallino"

    > I Ty koniecznie musisz tak samo, do tego łamiąc przepisy o sygnalizowaniu
    > zamiaru skrętu?
    > --
    > Zdupiaj od moich wypowiedzi jak nie potrafisz ich zrozumieć

    PLONK

  • 483. Data: 2014-11-24 00:19:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Moja nie rozumieć co mówić twoja;)
    > --
    > Zapytaj wujka o drzazgę, belkę i oko

    Przyjąłem. Postaram się pisać jaśniej;)
    --
    To nie rozumiem. Pisałem o tym, że inaczej postrzegamy wolne ruszanie innych
    niż swoje szczególnie jak raz czas leci według światła a raz według tych co

  • 484. Data: 2014-11-24 00:22:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Z migających zielonych dla pieszych, z gasnących zielonych strzałek, z z
    > intuicji, z tego, że jak się długo czeka, to szansa "że to już zaraz"
    > rośnie...
    > --
    > To Cię tylko bardziej przybliża do wiedzy, ale jej nie daje a wymaga
    > niekiedy sporego główkowania którego ludzie po prostu nie chcą i trochę
    > nie mogą.

    Co nie zmienia faktu, że jedni to ogarniają... a inni albo nie
    ogarniają, albo się im nie chce.
    --
    Albo są już tym zmęczeni. Finalnie wychodzi, że rzeka płynie po polskiej
    krainie i kijem rzeki nie zawrócisz. Ale może tym czasomierzem już jakoś

    W Warszawie jakieś 80% jeździ dzień w dzień tą samą trasą, więc jakby
    chcieli, toby ogarnęli. Po prostu jak stoją na początku kolejki, to
    część ma to w d4, bo oni wiedzą, że zdążą na swoim zielonym.
    --
    A jak Ty stoisz na początku to co o Tobie piszą/myślą/mówią ?

  • 485. Data: 2014-11-24 00:25:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Wystarczy miec dobrze ustawione swiatla aby to nie bylo problemem.

    > Lusterka ? Zastanowiłeś się ?

    A co? Sadzisz po sobie i pytasz czy ja TEZ nie odpowiadam bezmyslnie?
    --
    Sądzę po tym co piszesz, że nie dociera do Ciebie, że nie każdy samochód ma
    równie wysoko lusterka a także nie każdy ma równie nisko światła. Może zmień

  • 486. Data: 2014-11-24 00:26:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > zamiaru skrętu?
    > --
    > Zdupiaj od moich wypowiedzi jak nie potrafisz ich zrozumieć

    Nareszcie

  • 487. Data: 2014-11-24 00:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > Sądzę po tym co piszesz, że nie dociera do Ciebie, że nie każdy
    > samochód ma równie wysoko lusterka a także nie każdy ma równie nisko

    Pewnie, mogą się zdarzyć gorsze przypadki ale bez przesady zeby z tego
    powodu stawać rowno za kims.
    Zwłaszcza, ze widok ograniczają nam duze samochody.
    Czyli małym stajesz na zakładkę za duzym. I co? Swiecisz mu w jego wysokie
    lusteka?

    > Może zmień samochód na sportowy albo jakiś o podobnych
    > cechach i sobie pogadamy jeszcze raz o tych zakładkach.

    Moze zacznij porządnie oznaczac cytaty to będzie sie łatwiej odpowaidac na
    Twoje posty?

  • 488. Data: 2014-11-24 06:49:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-24 00:22, re wrote:

> [...]
    > Albo są już tym zmęczeni. Finalnie wychodzi, że rzeka płynie po polskiej
    > krainie i kijem rzeki nie zawrócisz. Ale może tym czasomierzem już jakoś

    Można wiele powiedzieć o moim stylu jazdy, pewnie niekoniecznie dobrego,
    ale akurat na starty ze świateł nie powinni narzekać;)

    Shrek.

  • 489. Data: 2014-11-24 19:10:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    Zwłaszcza, ze widok ograniczają nam duze samochody.
    Czyli małym stajesz na zakładkę za duzym. I co? Swiecisz mu w jego wysokie
    A nie mówiłem, że bezmyślnie ?

> [...]
    > cechach i sobie pogadamy jeszcze raz o tych zakładkach.

    Moze zacznij porządnie oznaczac cytaty to będzie sie łatwiej odpowaidac na
    Jak Ty się zajmiesz swoimi odpowiedziami to ja może zajmę się swoimi
    cytatami a na razie jest tak jak jest.

  • 490. Data: 2014-11-24 19:12:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    Można wiele powiedzieć o moim stylu jazdy, pewnie niekoniecznie dobrego,
    ale akurat na starty ze świateł nie powinni narzekać;)
    Może tylko z twojej perspektywy tak to wygląda a może nie, ale chyba
    rozumiesz jak wiele mogą dać czasomierze czy tam raczej "czasowskazywacze".