  • 91. Data: 2014-11-14 19:56:14
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: masti <g...@t...hell>

    4...@3...194917.invalid wrote:

    > masti w

    1114.invalid>

    > "był zepsuty we wszystkich samochodach jakie miałem"
    > "i to jest standardowe wyposażenie wszystkich samochodów?"
    > "standardowym wyposażeniem większości samochodów."

    ładnie wycinasz resztę cytatów.
    manipulanciku

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 92. Data: 2014-11-14 20:00:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .

    > Czterech moich kolegów z pracy ma automaty, ja również :-)
    > Zdziwiłbyś się ile kierowców w Wawie ma automaty - praktycznie każdy 2,3
    > letni lub nowszy samochód klasy wyższej niż VV pasat ma skrzynię
    > automatyczną.

    A jaki to procent samochodów?
    1 czy 5?

  • 93. Data: 2014-11-14 20:02:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .

    > Wręcz przeciwnie, znakomicie wspomaga jazdę, nie ma problemów z ruszaniem
    > pod "górkę", ruszaniem w dół (hamulec blokuje na 2 s koła) - auto samo się
    > nie stacza, niedoświadczony kierownik ma czas na puszczenie sprzęgła itp.

    Do tego wystarcza zwykły ABS (mam taki w Dacii), nie trzeba
    przeszkadzających wodotrysków w rodzaju elektrycznego hamulca postojowego.

  • 94. Data: 2014-11-14 20:03:41
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 20:00 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > A jaki to procent samochodów?
    > 1 czy 5?

    W Wawie raczej 5-10.

    TG

  • 95. Data: 2014-11-14 20:06:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Pewnie, że nie - ale napisałeś "niepotrzebna komplikacja" - twierdzę, że
    > jest przydatna i ułatwia prowadzenie.

    a u mnie nie ma elektrycznego hamulca a jest asystent ruszania

  • 96. Data: 2014-11-14 20:07:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 20:02 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Do tego wystarcza zwykły ABS (mam taki w Dacii), nie trzeba
    > przeszkadzających wodotrysków w rodzaju elektrycznego hamulca
    > postojowego.

    Czegoś nie wiem, albo się nie rozumiemy. Ja piszę o ruszaniu z miejsca.
    ABS blokuje Ci (i sam zwalnia) koła w przypadku ruszania na wzniesieniu?
    To jakaś nowa wersja ABS++?

    W czym może przeszkadzać elektryczny hamulec? - pytam bo mam chyba za
    słabą wyobraźnię...
    TG

  • 97. Data: 2014-11-14 20:10:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 20:06 masti <g...@t...hell> pisze:

    > a u mnie nie ma elektrycznego hamulca a jest asystent ruszania

    no i ?

    TG

  • 98. Data: 2014-11-14 20:13:56
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-11-14 16:10, Myjk pisze:

    > Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P

    a jak ktoś ma nożny "ręczny" ? ;-P

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 99. Data: 2014-11-14 20:15:02
    Temat: Re: Wci?ni?ty peda? hamulca
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-14 18:58, My wrote:

    > A na recznym nie swiecisz ?

    No raczej nie świeci. Inna sprawa, że to świecenie jest przereklamowane.
    Zaraz komuś kierunki zaczną przeszkadzać i wrzuci lewy już po ruszeniu
    "żeby zadupnika nie oślepiać bez potrzeby";)

    Shrek

  • 100. Data: 2014-11-14 20:18:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .

    > W Wawie raczej 5-10.

    Wątpię.
    Ale niechby nawet - i tak do 2/3 to przepaść.