  • Data: 2014-11-18 10:20:36
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-11-18, o godz. 09:51:34
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > Też - zakaz skrętu w lewo implikuje zakaz zawracania.

    Ale jadąc po rondzie nie zawracasz tylko jedziesz cały czas prosto
    swoim pasem ;-)

    Tam w ogóle jest ciekawie:
    http://www.grupaimage.com.pl/?s=prd&i=informacja&id=
    22962
    Zastanawiam mnie znak C-5 na samy rondzie. Nakazuje jazdę na wprost? A
    jazda na wprost to jazd na most? Czy może - bo jesteśmy na rondzie -
    jazda na wprost wokół ronda? ;-)

    Swoja droga to ciekawe że zakaz jest w kierunku na rondzie gdzie ze
    wszystkich wyjazdów jest najmniej zjeżdżających (bo w Nowy Świat
    "normalny" wjechać nie może) a inne kierunki nie przeszkadzają.

    Zdrówko