  • Data: 2014-11-18 11:06:42
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 18 Nov 2014 09:10:44 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz

    > Tam to od momentu jak wyremontowali Nowy Świat jest zakaz jazdy poza
    > autobusami/taxi/rowery i temu miał ten zakaz teoretycznie służyć.

    Praktycznie ten znak ma służyć temu, aby w Al. Jerozolimskich się nie
    klopsowało z powodu chcących zawrócić/skręcić.

    > Znak powieszony błędnie przez jakiegoś "geniusza"

    Ten geniusz miał na celu udrożnienie Al. Jerozolimskich, żebyś w ogóle był
    w stanie dojechać do tej swojej Smolnej.

    > skwapliwie policjanci wykorzystują do wlepiania mandatów
    > i jest to jego jedyna funkcja.

    Tak sobie tłumacz.

    > 2 razy mnie tam zatrzymywali i 2 razy się wykpiłem

    Czyli trafiłeś na sieroty.

    > bo chciałem zjechać w Smolną do której wjazd nie jest zabroniony.

    Jest zabroniony skręt w lewo na tym skrzyżowaniu, który złamałeś i słusznie
    powinieneś dostać upomnienie tudzież mandat. Chcesz dojechać do Chmielnej
    to skręcasz wcześniej w prawo w Bracką, w lewo w Mysią (nie wiem jak teraz,
    kiedyś był przelot, jak nie to do Żurawiej) i jedziesz do Smolnej zgodnie z
    przepisami. Nawet głupie google maps to wie i automatyczne wyznaczenie
    trasy tak pokazuje, a Ty dwa razy przedarłeś i nie dało do myślenia. Ale
    wiadomo, że jak się nie myśli i rzekomo nie da po ludzku, to trzeba po
    swojemu i na kogoś przerzucić głupotę.

    > Jak zapytasz stojących -ja pytałem przy okazji - tam policjantów
    > to sami przyznają że oznakowanie jest błędne ale mandaty muszą
    > wystawiać bo mimo że błędne to obowiązujące.

    ROTFL Podali jakiś przepis, że oznakowanie jest błędne czy też im się tak
    tylko wydaje -- podobnie jak Tobie? Jest SKRZYŻOWANIE? Jest. Można na nim
    stosować znaki zabraniające jazdy w danym kierunku, albo nakazujące jazdę?
    Można.

    --
    Pozdor Myjk