-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Date: Mon, 17 Nov 2014 22:10:34 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 146
Message-ID: <m4do89$itv$1@node2.news.atman.pl>
References: <20141114091006.43e0649f@babcia-workstation>
<m44v7i$m0d$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m45856$ukv$1@node2.news.atman.pl> <m4587c$m93$1@dont-email.me>
<m459ot$k7$1@node2.news.atman.pl> <m45pm2$h8h$1@node2.news.atman.pl>
<n...@m...org> <m4b40o$tqn$1@node2.news.atman.pl>
<1...@m...org> <m4ck9k$cbf$1@node2.news.atman.pl>
<oxyexeb86mhs$.dlg@myjk.org> <m4db3m$4bh$1@node2.news.atman.pl>
<uvqusldyr3nn$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 89-67-162-205.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1416258633 19391 89.67.162.205 (17 Nov 2014 21:10:33
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Nov 2014 21:10:33 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 141117-1, 2014-11-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2549627
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
news:uvqusldyr3nn$.dlg@myjk.org...
> Widzę, że jednak próbujesz manipulować tym co ja piszę tak, aby ci było
> wygodniej. No więc zaskoczę cię powtarzając: jak sobie będziesz dorabiać
> coś co nie zostało napisane, jak powyżej, to niewykluczone że komuś to w
> końcu wmówisz. Ale nie przejmuj się, to typowe.
Przezabawny jesteś. Twoim najlepszym argumentem jest to, że Ci coś wmawiam.
Problem w tym, że opieram się tylko na tym co sam napisałeś. Jeśli zostałeś
źle zrozumiany, to wyjaśnij co miałeś na myśli. Prosiłem o to kilka razy.
Jak na razie ograniczasz się do "wmawiasz mi" albo emotikonów i
niedopowiedzeń. Miej jaja jak facet i przyznaj się do błędu.
> To sobie sam dorobiłeś. Błyskanie w paszcze -- gdy jest to rzecz jałowa,
> nikomu niepotrzebna w danym momencie, bo żadnej informacji ze sobą nie
> niesie.
Dla mnie czynnością jałową jest wyłączanie wcześniej włączonego
kierunkowskazu, kiedy nikomu nie przeszkadza, nie wprowadza go w błąd i
rzeczywiście informuje o zamiarze wykonania manewru.
> Nie pisz o wiciu się, gdy kąsasz jak pies ze wścieklizną. :P
Ja na razie, to grzecznie próbuje poznać motywy Twojego działania, czego mi
nie ułatwiasz...
> Nie NA skrzyżowaniu, tylko przed manewrem (a więc często także PRZED
> skrzyżowaniem) -- koniec i kropka.
Ok. Tu się mogę z Tobą zgodzić.
> Jak ci się nie podoba, to wnioskuj o zmianę
> PORD.
Co chciałbyś zmieniać? W PORD jest napisane, że masz sygnalizować od
zamiaru, do wykonania. Wskażesz mi paragraf który twierdzi inaczej?
Są w nim jakieś wykluczenia, pauzy, zwolnienia?
> Lepiej podaj swój "argument" na miganie gdy do skrętu stoisz 10 cykli na
> światłach i za każdym razem od momentu jak staniesz, poruszasz się o dwa
> metry DO PRZODU a migasz ciągle że skręcasz.
Zwracałem już uwagę, że przeszedłeś na makrojednostki i zasugerowałem, że
nie dam się w ten sposób dyskusji wciągnąć.
Dyskutujemy o skrzyżowaniu i sytuacji, w której już włączyłeś kierunek
informujący o zamiarze wykonania manewru.
Zakładam, że zrobiłeś w to w odpowiedniej chwili, więc już jesteś na tyle
blisko, że to nie jest "5km", czy "10 cykli" świateł, czy jakakolwiek inna
wydumana jednostka odpowiednio duża, udowadniająca Twoją rację.
> Kierunkowskaz ma spełniać jakieś zadanie, tj. ma o czymś konkretnym
> informować, a nie po prostu sobie BYĆ. Ty sprowadzasz używanie
> kierunkowskazów do absurdu. Mają być, bo TAK!
Nie! Skoro je włączyłeś, to znaczy, że były potrzebne (chociaż coraz
bardziej mnie niepokoją Twoje wtręty o 5km i podobne...). Skoro je
włączyłeś, to do wykonania manewru już się od nich odczep. Tobie nie muszą
być potrzebne, innym może się w taki lub inny sposób przydadzą, a może tylko
(albo aż) nie wzbudzą konsternacji, "co ten koleś kombinuje".
> Narazie to u ciebie jest tylko w kółko że trzeba stosować nieważne jak
> jałowe i niepotrzebne w danym momencie to jest.
Nie, to jest Twoja interpretacja. Ja uważam, że skoro je włączyłeś to nie
zrobiłeś tego bez powodu (widzisz, nie mam o Tobie aż tak złego zdania ;-),
a skoro powód był, to do końca manewru ten powód istnieje. Tylko tyle.
> Zmierzam do tego, że twój argument jest spalony. To że ja sobie wyłączam
> kierunkowskaz i zaciągam ręczny na czas postoju na sygnalizatorze żeby nie
> świecić STOPem i kierunkowskazem a ty mi wmawiasz że zmylam kogoś za sobą
> albo z naprzeciwka, albo że z pewnością opóźnię ruszenie, albo więcej
> energii niż to warte, włożę w zwolnienie ręcznego, to jakaś wierutna
> bzdura.
I znowu to samo. Mnie zarzucasz wmawianie tego czego nie napisałeś, a tak
naprawdę, to Ty to robisz. Wskaż mi gdzie pisałem coś o opóźnianiu ruszenia,
ręcznym, energii, itp.?
> Może. Takich co za dużo myślą, albo właśnie nie myślą wcale.
> Do której grupy w końcu należysz?
Już wiem do której grupy Ty należysz. Jednak miałem rację.
> Oho. Sam tam sprowadziłeś dyskusję wmawiajac mi "argument" pt. błyskac
> cały
> czas, bo jak się wyłączy a potem włączy to można kogoś zmylić. Więc
> odpowiedz łaskawie czy jak wiesz że będziesz miał zamiar skręcać za 5 km,
> co da przykładowo jakieś 2 minuty czasu, to włączasz kierunkowskaz już
> przy
> powzięciu zamiaru, czy jednak dopiero gdy będziesz miał zamiar wykonać
> manewr? Odpowiedź jest tak prosta, że aż boli.
Tylko, że to Ty piszesz o tym, że kierunek włączyłeś, czyli zamiar
powziąłeś. Potem coś Ci się merda, że robisz pauzę i ponownie go włączasz. W
tym problem. W PORD nie ma opisanego takiego sposobu sygnalizacji.
To jest wprowadzanie w błąd. Jesteś niezdecydowany jak baba przed wyjściem
do teatru... ;-P
> No nie, bo się nie zastanawiasz nad sensem. Więc ci przenoszę sytuację do
> innego miejsca, żebyś się jednak zastanowił jaki mezalians popełniasz i co
> gorsza, nie widzisz problemu.
Bo to nie jest problem. To Ty tworzysz sztuczne problemy w postaci
"świecenia w paszczę".
> To wyjaśnij proszę, co się tam kryje pod pojęciem "prawdziwe rondo"? O ile
> mnie wiadomo, to są skrzyżowania i skrzyżowania o ruchu okrężnym i ruch po
> nich się nie różni poza tym że ciężko jest się na tych drugich zderzyć
> czołowo. :P
Przecież dobrze wiesz o czym piszę. Chcesz się bawić w szczeniackie
przepychanki o nazewnictwo? To nie ten wątek.
Myślę o wszystkich na drodze i jak widać
> udaje się całość jakoś pogodzić niewielkim kosztem. Jestem w stanie
> poinformować wszystkich o swoich zamiarach i jednocześnie nie świecić im
> na
> jałowo gdy już jest to zbyteczne.
Jak na razie w wątku ujawnili się tylko przeciwnicy świecenia stopami. Nawet
najbardziej zatwardziali stopofile nie twierdzą, że kierunki im
przeszkadzają. Powinno Ci to dać do myślenia...
Nie musisz zazdraszczać, to jest banalnie
> proste do opanowania, trzeba tylko nie być ignorantem i leniem. :P
Tak, tak... Wiesz kto zawsze najgłośniej krzyczy, że nie jest ignorantem i
leniem? :-P
Wiwo
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.14 22:29 RoMan Mandziejewicz
- 17.11.14 22:50 Jankol
- 17.11.14 22:57 Shrek
- 17.11.14 23:00 Shrek
- 17.11.14 23:03 Shrek
- 17.11.14 23:05 Shrek
- 17.11.14 23:13 masti
- 17.11.14 23:48 yabba
- 17.11.14 23:59 Budzik
- 18.11.14 00:03 RadoslawF
- 18.11.14 06:10 Shrek
- 18.11.14 08:04 Robson
- 18.11.14 08:34 Czesław Wiśniak
- 18.11.14 08:47 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 18.11.14 08:54 Maciek \"Babcia\" Dobosz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz