    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
    Date: Tue, 22 Oct 2024 21:31:26 +0200

    W dniu 22-10-2024 o 20:01, J.F pisze:

    > Citroen ... to brzmi dumnie :-)

    > Ale nadal go oferują - wirtualnie?

    Nawet nie wiem już teraz.
    Ale gdyby stał w salonie, to może bym takiego Aircrossa kupił.

    > To, z czym miałeś taki problem, sie w koncu sprzedało?

    Podobno sprzedaż w miesiąc z hakiem oznacza, że to szybko...
    Widać miałem zbyt wybujałe oczekiwania.

    > a ten e-c3 to nie "maluszek" ?

    Aircross już nie.
    A zamiast e-C3 już w międzyczasie kupiłem dwie Dacie, bo zrobili lepsze
    promocje z realnymi autami.

    > Ale zaraz, przeciez jest taki fajny Hyundai do wynajmu na 2 lata ...
    > czemu nie chcesz :-)

    Kto powiedział, że nie chcę? ;-)
    Ale się jeszcze rozglądam na rynku, ale konkurencji nie widzę.
    A szkoda, również dla Stellantisa.

    Chociaż nie - jest jeden model, Alfa Romeo.

    Ale cena wyższa niż tego Hultaja, któremu wmieściłaby się prawie do
    bagażnika, do tego AR ma o połowę mniej mocy i o 1/3 mniejszą baterię.....