  • Data: 2024-10-22 19:38:53
    Temat: Re: Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-10-2024 o 17:42, J.F pisze:

    > Hm, taka już rola sprzedawcy, żeby namówic klienta na droższy model.

    Zwłaszcza w Stellantisie.
    To jest firma która nieustannym podnoszeniem cen przy pogarszaniu oferty
    ściga się z VW, kto pierwszy sam siebie zaora.

    I nie ma to nic wspólnego ze sprzedażą bev, jak to sobie hejterzy
    wytłumaczyli.

    Elektryków przecież też nie chcą sprzedawać, bo robią badziewia warta
    może 100 tys (na tle konkurencji) i wystawiają im cenę 200 tys.

    A potem udają zdziwienie i płacz, że nikt tego nie chce kupować.
    No nie chce.
    Byłoby dziwne, gdyby ktoś chciał.

    A jak ogłosili w zeszłym roku, że zrobią fajne i tanie auto elektryczne
    (e-C3, a potem też e-C3 Aircross) i nawet pozbierali zapisy od chętnych,
    to do dzisiaj nawet go nie pokazali w salonach.

    Sam byłem zapisany, a teraz na gwałt muszę szukać jakiejś innej opcji do
    szybkiego zakupu, bo mi zostały tylko dwa maluszki do jazdy. :-(
    Po mieście pojadę, ale gdzieś dalej to już nie bardzo mam ochotę.