  • 401. Data: 2014-11-19 19:43:04
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-18 09:47, Użytkownik yabba napisał:

    > Już rozumiałem co chciałeś powiedzieć. To był post ironiczny dla tych z
    > poczuciem humoru, dorosłych również.

    Ponieważ nie był i nie miał być ironiczny nie zrozumiałeś.
    Ale kiedyś jak wreszcie dorośniesz to powinieneś to zrozumieć.

    Pozdrawiam

  • 402. Data: 2014-11-19 19:51:47
    Temat: Re: Wci?ni?ty peda? hamulca
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    On 2014-11-17 01:11, niusy.pl wrote:

    > Bo to jakieś dziwne jest, że świeci tylko na nożnym.

    Nie jest.

    Jest.

    > No przecież tak się robi w miarę możliwości.

    No i oprócz "wypalania się styków" mamy nowy powód oszczędzania
    kierunków - "bo oślepiają". Nawet nie wiem jak to skomentować.

    Ale nie z tego powodu tylko by oszczędzić akumulator albo żarówki. Normalna
    sprawa.

  • 403. Data: 2014-11-19 19:52:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-19 17:32, mk4 wrote:

    > Jezdze w Wawie i w 80% przypadkow nic mi sie nie stacza (a czy nie jest
    > tak, ze sa koleiny czy nierownosci i sie potoczy 20 czy 30 centymetorw w
    > ta lub w ta az zadokuje w dolku?).
    >
    > Oczywiscie sa miejsca gdzie jest pochylo - ale jak zlicze swiatla gdzie
    > sie stoi i nic sie nie dzieje i odniose do tego gdzie mozna uznac, ze
    > sie stacza to wlasnie jakies 80% to sie nic nie dzieje.

    No dobra, ale w imię czego mam się zastanawiać czy jestem w tych 20% czy
    80%, skoro mogę delikatnie nogę na hamulcu położyć i już się nie stacza
    - zawsze. Prosto i pewnie.

    Shrek.

  • 404. Data: 2014-11-19 19:55:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-19 17:55, mk4 wrote:

    > Ta? Przeciez czy skreca w prawo czy jedzie prosto tamten i tak i tak ma
    > mu ustapic. Czyz nie?

    Przecież napisał - obydwaj skręcają w lewo - na zakładkę. Jak
    "przeciwnik" mruga w lewo, to jedziecie i uważacie na resztę. Jak nie
    mrugasz, to ten drugi cię puszcza, bo przecież jedziesz prosto i masz
    pierwszeństwo... a ty skręcasz:P

    Shrek.

  • 405. Data: 2014-11-19 19:59:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-19 19:51, re wrote:

> [...]
    > kierunków - "bo oślepiają". Nawet nie wiem jak to skomentować.
    >
    > Ale nie z tego powodu tylko by oszczędzić akumulator albo żarówki.

    Powiedź, że żartujesz proszę.

    Shrek.

  • 406. Data: 2014-11-19 22:37:16
    Temat: Re: Wciśnięty ... rondo, skręt w lewo.
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, zanim skreciles w prawo na zachod to na rondzie zaczales jechac na
    > poludnie wiec nie skreciles w lewo :) Kierunek zmieniles ale w prawo.

    Tak by było gdyby rondo było opisane jako wiele skrzyżowań.
    W rozporządzeniu o znakach i sygnałach drogowych jest napisane,
    że jest to skrzyżowanie, a nie skrzyżowania. W związku z tym mój opis
    skrętu w lewo jest prawidłowy, czyli taki jak na skrzyżowaniu (jednym).

  • 407. Data: 2014-11-19 23:43:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ponieważ nie był i nie miał być ironiczny nie zrozumiałeś.
    > Ale kiedyś jak wreszcie dorośniesz to powinieneś to zrozumieć.

    A to przepraszam, że nie napisałem go w taki sposób, żebyś zrozumiał ironię.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 408. Data: 2014-11-19 23:52:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Nov 2014 23:43:54 +0100, yabba

    > A to przepraszam, że nie napisałem go
    > w taki sposób, żebyś zrozumiał ironię.

    Może Radosław doskonale zrozumiał lecz poczuł się urażony? :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 409. Data: 2014-11-20 01:35:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Powiedź, że żartujesz proszę.

    Żarówka przy zapalaniu doznaje udaru zarówno mechanicznie jak i termicznie,
    więc ... nie migać

  • 410. Data: 2014-11-20 08:43:33
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >Tak by było gdyby rondo było opisane jako wiele skrzyżowań.
    >W rozporządzeniu o znakach i sygnałach drogowych jest napisane,
    >że jest to skrzyżowanie, a nie skrzyżowania.

    I co z tego. To nie ma nic do rzeczy.

    >W związku z tym mój opis
    >skrętu w lewo jest prawidłowy, czyli taki jak na skrzyżowaniu (jednym).

    To, że rondo jest skrzyzowaniem to nie znaczy, ze da sie na nim skrecic w
    lewo.
    Zrozum w koncu, ze bedac na rondzie nie zmieniasz kierunku jazdy. Masz nakaz
    jazdy w prawo (skrzyzowanie z ruchem okreznym w jednokierunkowym !).
    Wedlug zasad ruchu zjezdzajac mozesz skrecic tylko w prawo, a potocznie
    mozesz sobie nazwac jak chcesz, rowniez okreslajac kierunki geograficzne np.
    skrecam na rondzie w SSE :).
    Dziwne, ze tyle razy trzeba tlumaczyc. Jak dziecku.
    EOT